سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قمه کشي در وسط خيابان/اراذل مست ماموران انتظامي را نشناخت

دو تن از اراذل و اوباشي معروف جنوب شهر تهران در وسط خيابان‌ قمه کشي کرده و به جان هم افتادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته دو تن از اراذل و اوباش به نام جنوب تهران در جاده بهشت‌الزهرا بر روي يکديگر قمه کشيدند.

اين افراد با عربده کشي و در دست داشتن قمه بلند به جان يکديگر افتاده بودند و اين موضوع باعث شده بود تا موجي از ترس و دلهره در بين مردم به راه بيافتاد.

کلانتري 175 باقرشهر پس از اطلاع از اين درگيري سريع گشت موتوري خود را براي بازگرداندن آرامش به سطح شهر اعزام کرد و ماموران کلانتري پس از رسيدن به مکان درگيري مشاهده کردند که دو نفر از اراذل که به نظر مي‌رسيد مست باشند با قمه بلند در حال درگيري با يکديگر بودند و مردم بسياري هم در محل تجمع کردند.

ماموران ابتدا به اين دو جوان شرور هشدار دادند که قمه را بر زمين گذاشته و خود را تسليم کنند ولي يکي از اراذل در حالي پليس را نشناخته بود، قمه خود را به سمت مامور انتظامي پرتاب کرد که خوشبختانه با اقدام به موقع مامور انتظامي اتفاق ناگواري رخ نداد.

پس از پرتاب قمه ماموران مجبور شدند براي دستگيري اين اوباش اقدام به شليک چند تير کنند و در نهايت با تلاش پليس هردو متهم مهار شده و تحت الحفظ به کلانتري منتقل شدند.

رئيس کلانتري 175 باقر شهر درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: هر دو متهم جهت تحقيقات بيشتر به پايگاه نهم پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران منتقل شدند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۲
باید با قاطعیت با انها برخورد شود
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
از پلیس برای حفظ امنیت تشکر می کنم.