سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقارنسب: استقلال در بیرون از خانه بهتر عمل می کند

کارشناس فوتبال گفت: تیم استقلال در بیرون از خانه همیشه بهتر عمل کرده است. برد استقلال در بازی رفت شانسی نبوده، چون کلمه ای به اسم شانس در ورزش و فوتبال جایی ندارد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط استقلال گفت: تیم استقلال با وجود بازیکنان و کادر فنی خوب، دو سه هفته اخیر نتایج قابل قبولی به دست نیاورده است و این مسئله شامل دلایل متعددی می شود که عمده ترین این دلایل نداشتن آمادگی جسمانی و آماده نبودن تیم از نظر فنی است که مسلما این مشکلات باید هرچه زودتر برطرف شوند تا تیم شرایط بهتری برای ادامه بازی ها پیدا کند.

از دیگر دلایل عدم موفقیت استقلال در این چند هفته می توان به مسائل حاشیه ای و غیر طبیعی در پیرامون این تیم اشاره کرد که این مسائل هم باید با تدبیر مسئولین و کادر فنی برطرف شود.

در خصوص مسائل مالی باید بگویم در حال حاضر اکثر باشگاه ها مشکلات مالی دارند، چون فوتبال ما فوتبالی دولتی است و نمی تواند بازیکن ها را از نظر مالی به خوبی تامین کند. این مسئله هم می تواند دلیل دیگری بر عدم موفقیت استقلال باشد.

وی در ادامه در خصوص تیم پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس سه تا چهار سال اخیر در همه زمینه ها اعم از مدیریت، کمیته فنی، بازیکن ها، پیشکسوتها و حتی تماشاچیان دچار بحران شدید شده بود، به طوریکه هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس دچار این بحران ها نشده بود.
این باشگاه امسال از افراد جوانتر در تیمش استفاده کرد و ظاهرا از مسائل حاشیه ای اش کمتر شد.

در هرحال باید تا پایان نیم فصل صبر کرد تا بتوانیم در خصوص پرسپولیس نظر بدهیم، اما بازی به بازی پیشرفتش بهتر و چشمگیرتر می شود.
ذوالفقارنسب همچنین در خصوص بازی استقلال و بوریرام گفت: استقلال در دیداری که با بوریرام در تهران داشت با نتیجه یک_ هیچ پیروز میدان شد.

من اعتقاد دارم که استقلال بیرون از خانه بهتر عمل می کند. امیدوارم که در تایلند تیم نماینده ایران به خوبی عمل کند و دچار مشکل نشود.
لازم به ذکر است که در ورزش و فوتبال کلمه ای به نام شانس وجود ندارد. پس گلی که استقلال در بازی رفت به بوریرام زد شانسی نبود.
شانس در فوتبال هیچ جایی ندارد و من اطمینان دارم که استقلال دست پر به ایران باز می گردد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.