سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان اعزام داور به مسابقات کشوری پاکت بیلیارد

از داورانی که شرایط لازم را جهت قضاوت در هشتمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد که در رشته تن بال ویژه آقایان به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد دعوت به همکاری می گردد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، باتوجه به برگزاری هشتمين دوره مسابقات رنكينگ کشوری تن بال از داورانی که شرایط لازم را جهت قضاوت در این رقابت ها دارند، دعوت می شود در صورت داشتن شرایط لازم که به قرار زیر می باشد، اعلام آمادگی نموده تا در جلسه کمیته داوران در خصوص اعزام تصمیم گيري و در صورت تاييد دعوت نامه ارسال شود.

گفتنی است؛ از داورانی که شرایط لازم را جهت قضاوت در هشتمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد که در رشته تن بال ویژه آقایان از تاریخ 30 شهریور لغایت 4 مهر ماه به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان غربی برگزار می شود، دعوت به همکاری می گردد.

- مدرک داوری حداقل دو ملی  و تاييدیه هيات مربوطه الزامی می باشد.
- به داوران شرکت کننده در اين دوره از مسابقات، گواهی حضور در مسابقات در دفترچه داوری (درصورت عضو كميته بودن)، اسکان، تغذیه و هزینه عزیمت از استان مربوطه طبق اشل فدراسیون پرداخت می شود.

- داوران دعوت شده می توانند از خدمات تور تفریحی  شهر اروميه توسط هيات استفاده نمايند.
- تعداد داوران مورد تقاضا هیات  8 نفر می باشد که از میان داوطلبان براساس تصمیم کمیته داوران انتخاب می شوند.

- رضا شکری  سرداور و نماینده کمیته داوران میباشند
- علاقه مندان می بایست حداکثر تا ساعت 12 تاریخ 92/6/27 اعلام آمادگی خود را با ذكر شماره تماس  به آدرس ایمیل کمیته داوران یا به سرپرست کمیته داروان آقای محمدعلی جعفری به شماره 09175008603 اعلام نمایند.

لازم به ذکر است، به درخواست های بعد از تاریخ  فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.
برچسب ها: پاکت ، اعزام ، داور ، بیلیارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.