سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

بهره برداري مجدد از سيستم نمونه گيري فرآورده هاي نفتي تأسيسات انديمشك

با انتقال سيستم نمونه گيري فرآورده هاي نفتي تأسيسات انتهايي انديمشك به ابتداي منيفولد، اين دستگاه مجدد آماده بهره برداري شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ رئيس تأسيسات انتهايي انديمشك ابتدا نمونه گيري فرآورده هاي نفتي را امري بسيار مهم و ضروري دانست و گفت: اين کار قبلا به دلیل فاصله زياد به شكلي غير ايمن انجام مي گرفت و احتمال آلودگي هاي نفتي را نيز به همراه داشت كه به منظور افزايش ايمني جابجايي سيستم فوق در دستور كار قرار گرفت و به ابتداي منيفولد انتقال داده شد.

نادر بداخانيان افزود: لوله كشي و پوشش آن از محل نمونه گيري تا مخزن زيرزميني مواد نفتي به مسافت 20 متر انجام و اتصالات لازم تا رسيدن به محل مخزن صورت پذيرفت.

وي با بیان این كه اقدام فوق باعث جلوگيري از ريخت و پاش فرآورده هاي نفتي شد اظهار داشت: ايمني بيشتر براي بهره بردار و تحويل فرآورده سالم از مزاياي ديگر اين اقدام است.

 رئيس تأسيسات انتهايي انديمشك در پايان همچنين با اشاره به اينكه تمامي امكانات مورد نياز جهت انجام اين عمليات از وسايل بلااستفاده موجود در انبار منطقه بوده خاطرنشان كرد: اقدام فوق پس از گذشت 15 روز تلاش مستمر به همت نيروهاي تأسيسات به پايان رسيد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.