سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهمین دوره رقابت های کبدی استاندارد جوانان پسر

نهمین دوره رقابت های کبدی استاندارد جوانان پسر کشور انتخابی تیم ملی جوانان ایران با شرکت 12 تیم با قهرمانی گلستان به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مرحله نهایی نهمین دوره رقابت های کبدی استاندارد جوانان پسر کشور با شرکت 12 تیم برتر مناطق شش گانه از روز جمعه 22 شهریور ماه در سالن ولایت شهر کبودرآهنگ همدان به مدت 4 روز برگزار شد که در پایان پسران جوان گلستانی همانند دختران این استان عنوان قهرمانی مسابقات جوانان کشور را بدست آوردند.
 
در مرحله نیمه نهایی گلستان با میزبان رقابت ها همدان دیدار کرد و در یک بازی نزدیک و تماشایی تنها با 4 اختلاف امتیاز با حساب 27 بر 23 همدان را برد تا پا به دیدار نهایی بگذارد.دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را دو تیم لرستان و اصفهان برگزار کردند که در نهایت شاگردان رضا کمالی مقدم در تیم اصفهان موفق شدند 43 بر 30 حریف خود را شکست دهند تا به همراه گلستان برگزار کننده دیدار فینال باشند. 

دیدار فینال رقابت ها ظهر دیروز بین دو تیم اصفهان و گلستان برگزار شد. در نیمه اول تیم اصفهان موفق شد 15 بر 13 گلستان را شکست دهد اما نیمه دوم دیدار پایانی کبدی جوانان پسر کشور با شروع خوب گلستان همراه بود و شاگردان غلامرضا مازندرانی با ارائه یک بازی هماهنگ در دفاع و حمله با نتیجه 37 بر 28 رقیب قدرتمند خود را شکست دادند تا گلستانی هماهنند تیم بانوان این استان جام قهرمانی را بالای سر ببرند. 
برچسب ها: جوانان ، پسر ، کبدی ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.