سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

افزایش 3 برابری ورودی گردشگران به نمین

فرماندار شهرستان نمین گفت: ورودی مسافران، میهمانان و گردشگران تابستانی به شهرستان نمین 3 برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سیدتقی دریتیم  در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مدیران و مسئولان در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت:‌ تلاش تمام ادارات و مجموعه‌های خدمات‌رسان در سه ماه تابستان بر این بود تا بهترین خدمات به میهمانان و مسافران تابستانی ارائه شود که این برنامه‌ریزی‌ها با استقبال و رضایتمندی گردشگران نیز روبه‌رو شد.

وی گفت: با پایان فصل تابستان آرام آرام شاهد برنامه‌ریزی‌های مسئولان برای نیمه دوم سال به ویژه تأمین سوخت مورد نیاز و برخی امکانات دیگر با اولویت مناطق محروم هستیم که امیدواریم با تدابیر لازم در فصل زمستان امسال با مشکلاتی در این زمینه روبه‌رو نشویم.

دریتیم اقدام مثبت کمیته برنامه‌ریزی را در توزیع اعتبارات شهرستان با اولویت مناطق محروم، تأمین آب شرب و تکمیل طرحهای نیمه‌تمام را یادآور شد و خاطر نشان کرد: در این زمینه به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی‌ها و اولویت‌ها به سمتی است که کمتر بتوان در این هدف‌گذاری‌ها با مشکلات و دغدغه‌هایی روبه‌رو شد.

فرماندار نمین در ادامه به نزدیکی هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان سلحشور سرزمین ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: ما امروز امنیت، آسایش و آرامش خودمان را مرهون مجاهدت هشت ساله فرزندان دلیر این مرز و بوم هستیم که از جان و دل گذشتند و با تمام وجود در صحنه حماسه خلق کردند/س.

برچسب ها: نمین ، افزایش ، ورودی ، گردشگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.