سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: بازی با بوریرام برای استقلال تعيین کننده است

علت شکست های اخیر تیم استقلال نداشتن توان کافی این تیم بوده است اگر مشکلی هم در بخش داوری با ذوب آهن برد عامل شکست استقلال نبود.

 حمید درخشان در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد بازی اخیر استقلال و ذوب آهن گفت: چیزی که شاهدش بودیم بازی خوبی نبود استقلال خسته بود و توان گذشته را نداشت و علت اصلی شکست این تیم از نظر من نداشتن توان کافی بازیکنان این تیم بود و در بازی با بوریرام نیز همین عامل کار را برای بازیکنان تیم استقلال سخت تر می کند. 

درخشان در رابطه با عملکرد بوریرام در بازی رفت گفت: بازی سختی بود و باید قبول کنیم که بوریرام توانش بالاتر از استقلال برد و فرصت هایش نسبت به بازی طرف مقابلش هم بیشتر بود احتمال بردش هم بود. 

درخشان در جواب این سوال که از نظر آقای قلعه نویی علت موفق نبودن استقلال در سه بازی گذشته اشتباهات داوری بود گفت: من وارد حریم داوری نمی شوم اشتباهات داوری ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید اما با این حرف مخالفم که اشتباهات داوری باعث عدم موفقیت ما شد و به نظرم اگر مشکلی هم در بازی با ذوب اهن در قسمت داوری بود عامل شکست تیمی نمی شود.

وی در پایان در بازی بعدی استقلال با بوریرام افزود: تیم استقلال بازی سختی را در پیش دارد و با توجه به این که مربی تیم بوریرام هم عوض شده نمی شود این تیم را پیش بینی کرد اما با مدیریت آقای قلعه نویی امید این هم وجود دارد که تیم به پیروزی برسد چون بازی با تیم بوریرام در عمل کرد آینده این تیم هم تائین کننده است./آق
برچسب ها: درخشان ، فوتبال ، بوریرام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.