سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

افزایش 46 درصدی مسافران خارجی در گمرک بیله‌سوار

معاون گمرک شهرستان بیله‌سوار گفت: ورود مسافران خارجی به گمرک مرزی و فعال بیله‌سوار 46 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اصغر جعفرزاده دیروز در جلسه بررسی مشکلات گمرک مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: این میزان افزایش مسافران و گردشگران خارجی در پنج ماهه امسال حکایت از گستردگی حضور و علاقمندی آنها به تقویت ارتباط و تعامل با جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی گفت: ‌از ابتدای امسال تاکنون بیش از 240 هزار گردشگر از طریق گمرک بیله‌سوار وارد کشورمان شدند تا بتوانند در بخش‌های مختلف از خدماتی که ارائه می‌شود، استفاده کنند.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: این مسافران و گردشگران بیشتر با هدف و نیت درمان، ‌دیدار و ملاقات با بستگان و همچنین حضور در اماکن مذهبی، ‌تاریخی و دیدنی استان اردبیل در شهر و دیارمان حضور پیدا کرده و از خدمات بخش‌های مختلف بهره می‌گیرند.

معاون گمرک شهرستان بیله‌سوار همچنین بیان کرد: حذف روادید برای مسافران آن سوی مرزها یکی از عوامل مؤثر در افزایش مسافرت‌ها بوده در حالی که ما رفتار متقابل در حذف روادید برای گردشگران و مسافران ایرانی را از طرف مقابل شاهد نیستیم.

جعفرزاده در ادامه گمرک بیله‌سوار را فعال‌ترین گمرک استان اردبیل و تنها گمرک زمینی فعال و کوشا اعلام کرد و گفت: امیدواریم مشکلات گمرک بیله‌سوار به سرعت برطرف شده و زمینه تقویت ارتباط با کشورهای همسایه فراهم آید/س.

برچسب ها: بیله ، سوار ، افزایش ، مسافران ، خارجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.