سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

تصمیمات راهبردی برای شکوفایی بخش های اقتصادی اتخاذ شده است

استاندار کرمانشاه گفت :طي شش ماه گذشته توسعه بخش های اقتصادي استان و حل مشكلات طرح هاي صنعتي كه موثر در توليد و اشتغالزايي هستند، بصورت ويژه مورد توجه قرار گرفته و در اين راستا تصميمات راهبردي براي شكوفايي اين بخش اتخاذ شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حجت اله دميادگفت: با جديت به دنبال توسعه و شكوفايي بخش های اقتصادي و حل مشكلات طرح هاي صنعتي استان كه در افزايش توليد، صادرات و اشتغال هستیم و به همين لحاظ بازديد از روند اجرايي طرح هاي صنعتي و تشكيل ستاد تسهيل طرح هاي صنعتي جزء اولويت هاي مهم كاري در استان است.

وي اظهار داشت: در بازديدها از طرح هاي صنعتي مشكلات را بررسي مي كنيم و در جلسه ستاد تسهيل طرح هاي صنعتي با استفاده از ظرفيت هاي موجود و اتخاذ تصميمات و ارائه راهكارهاي راهبردي به حل موضوع مي پردازيم ، در شش ماه گذشته اقدامات موثري در استان كرمانشاه در جهت حل مشكلات طرح هاي صنعتي صورت گرفته كه در كشور بي نظير است.

استاندار كرمانشاه همچنين با اشاره به تحولات رخ داده در بخش طرح هاي عمراني استان اظهار داشت: در اين بخش طي شش ماه گذشته بيش از 300 درصد رشد داشته ايم كه اين موضوع افتخاري ارزشمند براي مديريت بومي است و مردم خود بهترين قضاوت را خواهند داشت و عملكرد متعهدانه و دلسوزانه را به خوبي تشخيص خواهند داد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.