سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دومین روز حضور تیم‌ها در تاهیتی

کارگاه آموزشی و مرور مقررات مسابقات توسط مسئولین فیفا در تاهیتی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلسه هماهنگی کلیه تیم ها امروز ساعت 10:00 به وقت محلی در سالن (theater) با حضور سرپرستان، مربیان و پزشک تیم ها برگزار شد.

در ابتدا جان کسکو-رئیس تورنمنت فیفا ضمن خوش آمد گویی به تیم ها برای آنها آرزوی موفقیت کرد و گفت: خوشحالیم که تمامی بلیت های مسابقات به فروش رفته است، این خبر خوبی برای رشته فوتبال ساحلی و نمایانگر اهمیت این مسابقات است. پس از آن نایب رییس فوتبال بانوان تاهیتی که رئیس برگزاری مسابقات جام جهانی هم است، ضمن خوش آمدگویی برای تیم ها آرزوی موفقیت کرد. در ادامه مسئول داوری فیفا به توضیح یکسری از قوانین فوتبال ساحلی که دچار تغییراتی شده پرداخت و تاکید کرد که بازیکنان می بایست نسبت به این تغییرات توجیح شوند. در پایان هم افسر پزشکی فیفا مسائل پزشکی و نحوه اعمال تست دوپینگ در مسابقات جام جهانی را اعلام کرد و همچنین درباره مسائل رسانه ای و بازاریابی توضیحاتی داده شد و درخواست شد که حداکثر همکاری با رسانه ها انجام پذیرد. 

در پایان این کارگاه که 2ساعت به طول انجامید نمایندگان تیم ها به صحبت و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

لازم به ذکر است، که تیم ساحل عاج تا به این لحظه به دلیل عدم دریافت ویزا از حضور در تاهیتی بازمانده است. مسئولین فیفا در تلاش هستند تمهیدات لازم جهت آماده شدن ویزا این تیم را انجام دهند تا این تیم از حضور در مسابقات جام جهانی تاهیتی 2013 بازنماند. تیم ساحل عاج با تیم های روسیه ، پاراگوئه و ژاپن همگروه است.

برچسب ها: کسکو ، ساحلی ، مسابقات ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.