سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با شب ولادت امام رضا(ع)؛

برنامه شاد "ساعت 25" براي مخاطبان شبكه تهران

برنامه زنده «ساعت 25» امشب با دعوت از 4 خواننده ويژه برنامه شاد و دل‌چسبي را براي مخاطبان خود رقم مي‌زند.

«محمود محمودي» تهيه كننده به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در شب ولادت با سعادت امام رضا(ع) برنامه‌اي موسيقي محور  «ساعت 25» به صورت زنده از «رضا صنعتگر»، «محسن ميرزاده»، «عباس گلشني» و «حميدرضا تركاشوند» به عنوان خواننده‌هاي كه تعدادي كار درخصوص امام رضا دارند دعوت كرده و در ساختاري شاد و جنگ‌گونه لحظات دل‌چسبي را براي مخاطبان خود در قم مي‌زند.

وي افزود: پخش 50 تيتراژ منتخب ديشب به پايان رسيد و امشب آخرين فرصت براي مخاطبان است تا نظر خود را نسبت به تيتراژ مورد علاقه خود ارسال كنند و در برنامه فردا نتيجه نظرسنجي با انتخاب 8 تيتراژ پايان اعلام مي‌شود.

گفتني است برنامه «ساعت 25» به مدت 80 دقيقه از ساعت 45/12 تا 2 بامداد روي آنتن شبكه تهران رفته كه از عوامل آن «حميدرضا جهان شاملو» مدير توليد، «محمدرضا كشميري»، كارگردان، «برديا قاسمعلي»، «رويا ابتهاج» و «انسيه حسيني» گروه تدوين و «محمودرضا قديريان» مجري است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
اردلان نوبخت
۰۲:۰۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام..به کسانی که در این برنامه زحمت میکشند..وبه مجری بسیار توانا..و بزرگوار.برنامه ساعت 25...اردلان نوبخت هستم و برنامه خوب شما را همیشه دنبال میکنم..و آلبومی دارم..به نام....بیا شیرینه این رویا..... دوست دارم در زمینه خواننده گی با شما عزیزان همکاری کنم09121533193..شماره تماس بنده..