سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترابیان: استعفای رحیمی به علت خستگی و فشار کاری بوده است

رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: استعفای رحیمی به دلیل خستگی و فشار کاری بوده است. که در نهایت اعضای هیات مدیره با این استعفا موافقت کردند و قرار است بزودی جانشین وی معرفی شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد ترابیان اظهار داشت: رحیمی در این مدت چندین مرتبه استعفا داده بود که در نهایت اعضای هیات مدیره به دلیل خستگی و فشار کاری بسیاری که روی ایشان قرار داشت، با این استعفا موافقت کرد.

وی همچنین تصریح کرد: البته قرار بود ایشان تیم را ببندند و در صورتیکه اصرار بر استعفا داشته باشند، این مساله در هیات مدیره مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت در خصوص وضعیت ایشان تصمیم گیری شود.
 
رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان  افزود: آقای رحیمی همچنان عضو هیات مدیره باشگاه باقی‌ می‌مانند و طی روزهای آینده هم سرپرست یا مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان اصفهان توسط اعضای هیات مدیره معرفی خواهد شد.
 
وی در مورد اخبار منتشر شده در مورد بازگشت آقای محمدرضا ساکت به باشگاه سپاهان و همینطور مطرح شدن گزینه های دیگر به عنوان مدیرعامل گفت:این اخبار را تکذیب می کنم .هنوز گزینه خاصی مورد نظر اعضای هیات مدیره وجود ندارد. ضمن اینکه هیات مدیره باشگاه سپاهان کاملا در جریان امور این باشگاه بوده و تصمیمی که به مصالح باشگاه است را اتخاذ می‌کند.
 
ترابیان در پایان خاطر نشان کرد: هیات مدیره باشگاه سپاهان و کارخانه فولاد مبارکه، زحمات رحیمی در این دو سال را مورد ارج قرارداده و از ایشان به خاطر تلاش‌های بسیاری که در این مدت برای اعتلای باشگاه انجام داده‌اند، تقدیر و تشکر ویژه‌ای دارد.
برچسب ها: ترابیان ، استعفا ، رحیمی ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.