سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد تند شوراي علماي بحرين از تهدیدات آل خليفه

شوراي علماي بحرين تهديدهاي رژيم حاکم اين کشور را عليه آيت الله حسين النجاتي وقيحانه دانست و تاکيد کرد: رژيم ، بحرين را نه با قانون بلکه با توسل به زور اداره مي‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني «اللؤلؤه» ؛ شوراي علماي بحرين با صدور بيانه اي تهديدهاي رژيم حاکم اين کشور را عليه آيت الله حسين النجاتي «وقيحانه» توصيف کرد.شوراي علماي بحرين در اين بيانيه اعلام کرد آيت الله شيخ حسين النجاتي شهروند بحريني و عالم برجسته ديني است که شايسته احترام و قدرداني است.

به گزار اين شبکه، اين شورا در بيانيه خود افزود آيت الله حسين النجاتي شهروندي است که بحرين به آن افتخار مي کند و نبايد رژيم حاکم هر چند وقت يک بار او را در معرض تهديد و تحريک قرار دهد.شوراي علماي بحرين تاکيد کرد رفتارهاي غيرمسئولانه رژيم حاکم نشان‌دهنده ميزان نقض حقوق بشر در بحرين، ميزان شديد وجود فساد و رابطه و طايفه‌گري در کشور است، به گونه‌اي که کشور نه با قانون بلکه با توسل به زور اداره مي‌شود.

به گزارش تلويزيون اللؤلؤه، شوراي علماي بحرين فشارها و تهديدهاي رژيم را عليه آيت الله النجاتي محکوم و اعلام کرد حق تابعيت آيت الله النجاتي و حضور او در بحرين و نيز افرادي که ظالمانه تابعيت آنها لغو شده است حمايت و پشتيباني مي‌کند. 
برچسب ها: بحرین ، تهدید ، خلیفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.