سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین جشنواره زنان و تولید ملی

مدیر ستاد توانمند سازی شهرداری تهران از برگزاری سومین جشنواره زنان و تولید ملی با رویکرد فرهنگی اجتماعی خبر داد.

 فهیمه فیروز فر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشیرع  این خبر رویکرد فرهنگی اجتماعی این جشنواره را یکی از  تفاوتهای آن نسبت به سال های  گذشته دانست و اظهار داشت:  این جشنواره از فردا تا سوم مهر ماه به مدت نه روز  در محل نمایشگاه های دائمی شهرداری تهران واقع در  بوستان گفتگو  دایر خواهد شد.

 وی با اشاره به برپایی این نمایشگاه به منظور ارائه تولیدات زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این سازمان  در زمینه های تولید پوشاک،  کیف،  کفش،  لوازم التریر، چادر و .... افزود:  در این جشنواره برندهایی که توسط این افراد تولید شده معرفی خواهد شد.

 مدیر ستاد توانمند سازی شهرداری  تهران اختصاص  یک سالن جهت نمایش  و عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار در زمینه عرضه و فروش  زیور الات،  لوازم التحریر کتب کمک آموزی، با تخفیفات ویژه را یکی از ویژگی های مهم این نمایشگاه  در این دوره عنوان و ادامه داد:  حضور برندهای معروف در کنار تولیدات زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این ستاد سبب ایجاد فضای  رقابتی  خواهد شد ضمن اینکه تمام این اقدامات برای نخستین بار در این دوره اجرا می شود.

 فیروز فر در پایان با یاد آوری اختصاص یک سالن در این نمایشگاه به کودکان  با محوریت اجرای مسابقه ، نقاشی بازی های فکری و ... خاطر نشان کرد:  افتتاحیه ی این جشنواره  فردا راس ساعت 10 صبح در محل بوستان گفتگو واقع و گیشا خواهد بود./ف
برچسب ها: مدیر ، ستاد ، توانمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.