سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار کتاب امام رضا (ع) به روايت اهل سنت به دو زبان

کتاب امام رضا (ع) به روايت اهل سنت به زبانهاي انگليسي و آذري منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در اين کتاب سخنان ، عملکرد و نوع نگاه اهل سنت به ويژه دانشمندان آن درباره حقيقت نوراني امام رضا (ع) از  عصر آن حضرت تاکنون بيان شده است.

نويسنده کتاب امام رضا (ع) به روايت اهل سنت در 6 فصل مجزا و به طور مفصل زندگاني ، شخصيت ، روايت ، ولايت عهدي ، امامت ، کرامت و فضيلت زيارت آن حضرت را با رويکردي توصيفي - تحليلي بيان کرده است.

معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي امروز گفت : محمد محسن طبسي در اين کتاب با تحقيق و بررسي و با استفاده‌ بيش از200 عنوان منبع اصيل اهل ‌سنت و مذاهب گوناگون آن ، به بيان مواضع مثبت و نظرهاي واقع ‌بينانه آنان در برابر امام رضا (ع) پرداخته است.

حجت الاسلام سيد جلال حسيني با اشاره به تشرف هزاران زائر از سراسر دنيا با فرق و مذاهب گوناگون به حرم مطهر رضوي افزود : روشن نبودن ديدگاه اهل سنت درباره امام رضا (ع) ، اظهار نظرهاي پراکنده آنان درباره آن حضرت ، فتنه‌ گري وهابيت ، تحريف شخصيت اهل‌ بيت (ع) و فتواهاي فتنه‌ گرايانه آنان در تحريف اماکن مذهبي و فقدان پژوهش جامع در اين زمينه از ضرورتهاي تهيه اين کتاب بوده است.

همچنين در کتاب امام رضا (ع) به روايت اهل سنت بيشتر ديدگاه ‌هاي علما و پيروان فرقه‌ هاي مختلف عنوان شده و از نظر زماني ديدگاه اهل سنت از سده دوم هجري قمري تاکنون مورد نظر است.

اين کتاب به 2 زبان انگليسي و آذري منتشر شده است ./ي2
برچسب ها: کتاب ، امام رضا ، انگلیسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.