سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجعلی:

پرسپولیس دستخوش تغییر شود ضرر می کنیم/هیچ نیمکت نشین پرسپولیس قصد جدایی از تیم را ندارد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیم فوتبال پرسپولیس دستخوش تغییرات شود به ضرر این تیم تمام خواهد شد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من فکر نمی کنم رویانیان برکنار شود و این حرفها را شایعه ای بیش نمی دانم. کارهای ریشه ای و اساسی زیادی توسط رویانیان انجام شده که اگر این حرفها درست از آب درآید و این تیم دستخوش تغییر شود به ضرر تیم تمام خواهد شد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: قرار است باشگاه پرسپولیس در 50 سالگی خود از بزرگان و پیشکسوتان این تیم دعوت کند تا جشن سالروز تأسیس این تیم را گرامی بداریم.

وی در خصوص تصمیم جدائی چند سرخپوش نیمکت نشین افزود: اصلاً این حرفها درست نیست من فکر نمی کنم بازیکنی قصد جدايی از پرسپولیس را داشته باشد. بازیکنان با انگیزه به کارشان ادامه می دهند و مشکلی در این تیم وجود ندارد.

پنجعلی تصریح کرد: تاریخ دقیقی برای ثبت قرارداد پیشکسوتان تعیین نشده است. برگه های سهام به 110 نفر از پیشکسوتان اختصاص پیدا خواهد کرد اما من هنوز برگه ای دریافت نکردم. فکر می کنم اگر حقم باشد و به من تعلق بگیرد باید خودشان این سهام را واگذار کنند چرا که من هم جزو پیشکسوتان هستم اما تاکنون خبری از توزیع سهام نیست.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان ادامه داد: ما شاهد بازی خوبی از پرسپولیس خواهیم بود و از آنجا که هر 2 تیم با انگیزه برد به زمین می آیند باید بازیکنان تمام تمرکزشان را بر روی بازی بگذارند. شرایط هیچ تیمی برای سرخ پوشان استثنائی نیست.

وي خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس برای گرفتن 3 امتیاز بازی به زمین می آیند تا زردپوشان را در خانه ببرند./مح
برچسب ها: پرسپولیس ، جدائی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.