سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاری جشنواره بین‌المللی طوبی در 70 کشور دنیا

معاون فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه از برگزاری جشنواره بین‌المللی طوبی در 70 کشور دنیا خبر داد و گفت: این جشنواره طلاب بیش از 100 کشور دنیا را زیر پوشش قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمدرضا صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی طوبی اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی طوبی به دنبال این است که در زمینه مفاهیم اسلامی، سبک زندگی دینی، مدیریت فرهنگی و ترویج شعائر دینی فرهنگ سازی کند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره طوبی در حوزه‌های تبلیغی، فرهنگ، هنری و رسانه‌ای به دنبال شناسایی استعدادهای ارزشمند موجود بین طلاب است تاکید کرد: در این جشنواره طلاب علوم دینی با فرهنگ ملل مسلمان آشنا شده و گام‌های ارزشمندی در سیاست، اتحاد و تقریب مذاهب اسلامی برداشته خواهد شد.

معاون فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه با تاکید بر اینکه ابلاغ پیام دین باید به گونه‌ای باشد که مصالح عمومی جهان اسلام در آن رعایت شود خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت منطقه‌ای در 8 منطقه اعم از آسیای شرقی، افغانستان، اروپا، آفریقای عربی، کشورهای مشترک المنافع و ... برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه طلاب و دانش آموختگان جامعة المصطفی العالمیه برگزار می‌شود اظهار کرد: نمایشنامه، طرحی و نقاشی، خوشنویسی، خاطره نویسی، عکاسی، تذهیب، شعر، قطعه ادبی، مجری‌گری، خبرنگاری، وب سایت و وبلاگ، فیلم، نماهنگ و انیمیشن، دوبله و زیرنویس، شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار، نشریه الکترونیک، مدیریت مسجد، خطابه و سخنوری، منبر، فقه کاربردی و شیوه‌های جذب جوان به مسجد و معارف دینی از جمله رشته‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

وی مدیریت مؤسسات و نهادهای فرهنگی، مدیریت انجمن‌های فرهنگی، مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه، مدیریت رسانه‌ای، مدیریت مراکز خیریه و اجتماعی، مدیریت کاروان‌های زیارتی و حج، مدیریت مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی و ... را از دیگر رشته‌های جشنواره طوبی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: امکان شرکت طلاب و فارغ‌التحصیلان مقیم خارج از کشور در رشته‌هایی که امکان ارسال آثار از طریق ایمیل مهیا باشد فراهم شده است، در غیر این صورت مسئولیت ارسال پستی آثار به ایران و دریافت آن به عهده صاحب اثر است.

صالح با اشاره به اینکه آثار راه یافته به جشنواره در نمایشگاه‌‌های جشنواره در معرض دید عموم بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت، بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت WWW.TOUBAFESTIVAL.COM مراجعه کنند./س

برچسب ها: قم ، برگزاری ، جشنواره ، طوبی ، هفتاد ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.