سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افسر سابق جنگ آمريکا پسرش را کشت و دخترش را مورد تجاوز قرار داد

افسر سابق جنگ آمريکا با افغانستان شب گذشته پسر 10 ساله‌اش را کشت و دختر 12 ساله‌اش را مورد تجاوز قرار داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ همسر فردي به نام جاناتان اوليت 35 ساله که يکي از افسران سابق جنگ آمريکا با افغانستان بود، به دليل شرکت در اين جنگ از وي جدا شد و به همراه فرزندان خود به شهر ديگري  از اوکلاهما مهاجرت کرد.

اين مرد که بعد از 5 سال مجدد به کشورش بازگشت و از شدت عصابيت به دليل جدايي از همسرش نقشه انتقام از او و خانواده‌اش را کشيد.

اين مرد که تعليم ديده بود توانست ظرف 5 ماه همسرش را در فيس بوک پيدا کرده و آدرس منزل سکونتش را به دست بياورد.

اين مرد شيطان صفت شبانه وارد خانه همسر سابقش شد و يواشکي وارد اتاق بچه‌ها شد، بچه‌ها که از ديدن ناگهاني پدر وحشت کرده بودند مي‌خواستند فرياد بزنند که پدر به آن‌ها رحم نکرد و با کشتن پسر 10 ساله‌اش دخترش را ساکت کرد.

مادر که براي اطمينان از خواب کودکانش به سراغ فرزندانش رفت، متوجه حضور شوهر سابقش در اتاق خواب و کشته شدن فرزندش شد ولي قبل از آنکه بتواند پليس را در جريان ماجرا قرار دهد توسط مرد شيطان صفت گرفتار شد.

اين مرد براي اينکه انتقامش را بگيرد دختر و همسر را مورد تجاوز قرار داد و اين موضوع تا جايي ادامه داشت که فرداي آن شب به طور اتفاقي خواهر اين زن جوان 29 ساله براي سر زدن به درب خانه‌ آن‌ها آمد و زماني که پس از چند بار زنگ زدن، بي‌جواب ماند، از پنجره داخل خانه را نگاه کرد و از ماجرا مطلع شد.

خواهر قرباني سريعا اف بي آي را در جريان موضوع قرار داد و در نهايت ديري نگذشت که ماموران پليس، فرد شيطان صفت را دستگير و دختر و مادر را از دستان اين هيولا نجات دادند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مصطفی
۱۰:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
پناه بر خدا از این حیوانات انسان نما