سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

نقشه 2 برادر براي سرقت شمش طلاي 600ميليوني

برادران سارقي كه قصد داشتند يك شمش طلاي 600 ميليون ريالي را در بازار طلاي اصفهان به فروش برسانند در اصفهان دستگیر شدند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان بيان داشت: ماموران اين فرماندهي در پي تماس تلفني يكي از شهروندان با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اينكه شخصي قصد دارد يك شمش 560 گرمي طلاي آب شده سرقتي را به فروش برساند براي بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

وي افزود: ماموران پس از حضور در محل و بررسي و اطمينان از درستي موضوع فرد مورد نظر را دستگير و به يگان انتظامي انتقال دادند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: متهم در اعترافات خود عنوان داشت که با همدستي برادر خود كه شاگرد يكي از طلافروشي هاي سطح شهر است اقدام به سرقت اين شمش از طلافروشي صاحب كار برادرش كرده و قصد فروش آن را در بازار داشت كه نقشهاش لو رفت و توسط پليس دستگير شد.

رئيس پليس مركز استان ادامه داد: در اين راستا برادر وي نيز دستگير كه او نيز به سرقت هاي متعدد از طلافروشي محل كارش اعتراف و عنوان داشت، طلاها را به شيوه كش روزني سرقت مي كرده و پس از آب كردن آن را به صورت شمش در آورده است.

سرهنگ ياردوستي شمش طلاي مسروقه كشف شده را بيش از 600 ميليون ريال عنوان كرد و از هوشياري و تعامل گسترده مردم با پليس در ناكامي سارقان براي رسيدن به نيت پليدشان، تقدير كرد.

وي به شهروندان و متصديان صنف طلافروشان توصيه كرد: ضمن نصب تجهيزات ايمني چون دوربين هاي مداربسته در محل كسب و طلافروشي ها موارد ايمني و امنيتي را در مجهز كردن واحد خود جدي بگيرند.

گفتنی است متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند/س.

برچسب ها: اصفهان ، سرقت ، شمش ، طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.