سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لالوویچ: وزنهای جدید به احتمال فراوان از سال 2015 اجرایی می شود / در سال 2017 یک آزمون جدی را پیش رو داریم

رئیس فدراسیون جهانی کشتی گفت: رقابتهای کشتی با اوزان جدید به احتمال فراوان از مسابقات جهانی سال 2015 میلادی در لاس و گاس آمریکا اجرایی می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نناد لالوویچ با بیان این مطلب افزود: البته مسئولان کشتی ازبکستان در حال مشورت با مقامات فیلا هستند تا این اوزان جدید را از رقابتهای جهانی سال 2014  میلادی در تاشکند ازبکستان برگزار کنند.
 
وی با تایید پیشنهاد فیلا در مورد اوزان جدید اظهار داشت: مسئولان کشتی در قاره آسیا بویژه شرق این منطقه ترجیح می دهند کشتی در سبک وزن باشد و به همین دلیل یک وزن سبک 55 و 57 کیلوگرم در اوزان جدید باقی مانده است.
 
لالوویچ تصریح کرد: در سنگین وزن نیز تلاش شد اوزانی در نظر گرفته شود  تا آسیب دیدگی به کمترین حد خود برسد، البته هنوز در مورد این وزنها به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.
 
وی افزود: قوانین و اوزان جدید در کمیته های مختلف در حال بررسی است و پس از تایید اجرایی خواهد شد.

لالوویچ در پایان خاطر نشان کرد: کشتی بعنوان یک ورزش مشروط برای المپیک 2020 و 2024 انتخاب شده است و ما یک آزمون جدی در سال 2017 میلادی پیش رو داریم.
 
فیلا برای کشتی آزاد، اوزان 55، 65، 75، 85، 95 و 125 کیلوگرم و کشتی فرنگی وزنهای 57، 67، 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم در نظر گرفته شده، اما هنوز نهایی نشده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.