سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران :

روسازی آسفالت تا تعیین قیمت عادله ، دراسناد نظام فنی و اجرایی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران گفت:با تدوین ضوابط نظام فنی یکی از امور زیربنایی حوزه نرم افزاری فعالیت های عمرانی در قالب 30 سند سامان یافت.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر مازیار حسینی اظهار کرد : ضوابط نظام فنی و اجرایی کشور متناسب با اجرای پروژه های عمرانی در نقاط بکر برون شهری تدوین شده است و با درنظر گرفتن شرایط خاص حاکم بر اجرای پروژه های عمرانی در محیط شهری و به خصوص شهر تهران ، اجرای پروژه های عمرانی شهری بااستفاده از ضوابط و دستورالعمل های این نظام ، همواره مشکلات بسیاری را به همراه دارد.
 
وی افزود : اجرای پروژه های عمرانی در کلانشهر پرجمعیتی مثل تهران با وجود بزرگراه ها و معابری که همواره ترافیک در آنها جاری است و همچنین آشفتگی شبکه های تاسیساتی ، دشواری های خاص خود را دارد به همین دلیل نظام فنی و اجرایی ویژه ای برای شهرداری تهران تدوین شد تا ضوابط آن منطبق باشرایط اجرای پروژه های عمرانی شهری باشد.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به عناوین برخی اسناد تدوین شده سند راهبردی نظام فنی و اجرایی شهرداری اشاره کرد و گفت : مجموعا 30 سند در این قالب تدوین شده که مواردی نظیر راهنمای ارزیابی پروژه های روسازی آسفالتی ، پیاده روسازی و اجرای جداول و انهار ، مطالعات عملیاتی کردن طرح جامع مدیریت آبهای سطحی ، مشخصات فنی تعمیر و نگهداری راه ها و بزرگراه های شهری ، دستورالعمل تعیین دامنه قیمت عادله در مناقصات پیمانکاری و.. جزو برخی از عناوین پرکاربرد و مهم این اسناد و دستورالعمل ها به شمار می رود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.