سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه نخست مسابقات آمارکشور را کسب کرد

دانشجویان ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن کسب عنوان نخست تیمی چهاردهمین دوره مسابقات دانشجویی آمار ایران، رتبه های اول تا سوم بخش انفرادی این رقابت ها را نیز به خود اختصاص دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و بنابر اعلام پایگاه خبری دانشگاه صنعتی اصفهان در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، تیم های دانشجویی آمار در مقطع کارشناسی از دانشگاه های سراسرکشور به رقابت پرداختند.

در چهاردهمین دوره مسابقات دانشجویی آمار ایران ضمن کسب عنوان نخست کشور توسط تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، آقایان معین حیدری، امیر خوش روان و امیر عباس مفیدیان از دانشجویان این دانشگاه نیز به ترتیب رتبه های اول تا سوم انفرادی را به دست آوردند.

همچنین تیم های دانشجویی آمار از دانشگاه های شهید بهشتی وزنجان، پس از دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان های دوم وسوم را به خود اختصاص دادند.

تیم دانشجویی آمار دانشگاه صنعتی اصفهان به سرپرستی خانم ها دکتر ریحانه ریخته گران و دکتر مریم کلکین در این دوره از رقابت ها حضور یافته بود.

گفتنی است: چهاردهمین دوره مسابقات دانشجویی آمار ایران به میزبانی دانشگاه سيستان و بلوچستان و با همكاري انجمن آمار ايران در دو مرحله كتبي و عملي برگزار شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.