سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
گزارش بازرسان سازمان ملل در خصوص سلاح‌های شیمیایی سوریه روز یکشنبه به بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل ارائه شد و پیش‌بینی می‌شود که بان کی مون اعضای شورای امنیت را امروز در نشستی پشت درهای بسته در جریان نتایج تحقیقات صورت گرفته در سوریه قرار دهد.
سليم ادريس رئيس ستاد مشترك گروه موسوم به ارتش آزاد مقابله اعضاي اين گروه به گروه هاي ترريستي جبهه النصره و دولت اسلامي در عراق وشام را اعلام كرد.
کارشناس موسسه "آسپن" در واشنگتن تاکيد کرد که يک فرصت جديد ديپلماتيک در ايران به وجود آمده است.
"يووال اشتاينيتز"، وزير امور راهبردي و اطلاعاتي رژيم صهيونيستي اسرائيل به راديو ارتش اين رژيم گفت: هرروز که مي گذرد سانتريفوژهاي بيشتري به تاسيسات غني سازي ايران اضافه مي شود.
روزنامه لوموند نوشت، مارين لوپن، رئيس حزب جبهه ملي فرانسه در سخنراني خود در همايش سالانه اين حزب در مارسي، فرانسه را معشوقه آمريکا دانست در حالي که به نظر وي انگليس همسر قانوني آمريکا به شمار مي رود.
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور کمک‌های انسان‌دوستانه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛ تهران همکاری‌های سازنده و مهمی در زمینه کمک‌های بشر‌دوستانه در دو سطح بین‌المللی و منطقه‌ای دارد .
وزير امورخارجه مصر از بازگشت آمريكا به تعامل با كشورش در آينده اي نزديك خبر داد.
رياست جمهوري فرانسه از توافق اين كشور وآمريكا وانگليس بر سر صدور قطعنامه ضد سوري خبر داد.
سخنگوي استانداري هلمند دوشنبه اعلام کرد: يک افسر پليس زن که يکشنبه در شهر لشکرگاه مرکز استان هلمند هدف حمله مهاجمان قرار گرفته و زخمي شده بود جان خود را از دست داد.
مرقد احمد بن موسي الکاظم (ع) درشمال بغداد هدف حمله مسلحانه قرار گرفت.
سندی که اخیرا از دستگاه اطلاعات مرکزی آمریکا درز کرده، بیانگر آن است که عناصر مسلح وابسته به القاعده در سوریه گاز سارین در اختیار دارند.
روزنامه لوموند در مطلبي به بررسي توافق صورت گرفته ميان آمريکا و روسيه در مورد خلع سلاح شيميايي دولت سوريه و واکنش ها و نتايج اين توافق پرداخت و اعلام کرد دمشق روز يکشنبه پانزدهم سپتامبر توافق روسيه و آمريکا در برچيدن زرادخانه شيميايي خود را "يک پيروزي براي سوريه" قلمداد کرد.
مجمع عمومي آژانس بين المللي انرژي اتمي بارديگر يوكيو آمانو را به عنوان مدير كل اين نهاد بين المللي ابقا كرد.
روزنامه "تودي زمان" در گزارشي نوشت: زمان مناسب براي مذاکرات ايران و آمريکا فرا رسيده است.
معاون سياسي دبير کل جمعيت الوفاق و نماينده سابق در پارلمان بحرين با بيان اينکه مسئولان حاکم نماينده اراده مردم نيستند، تاکيد کرد: رژيم حاکم با شهروندان با ذهنيت ارباب و رعيتي برخورد مي کند.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.