سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صورت تصويب فدراسيون جهاني دوچرخه سواري

مسابقات تريال 2014 به ميزباني قزوين برگزار مي‌شود

خسرو قمري رئيس فدراسيون دوچرخه سواري در پيامي به صاالحي اميري سرپرست وزارت ورزش اعلام کرد: در صورت تصويب فدراسيون جهاني، مسابقات دوچرخه سواري تريال 2014 به ميزباني شهر قزوين برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، خسرو قمري رئيس فدراسيون دوچرخه سواري در پيامي به صاالحي اميري سرپرست وزارت ورزش اعلام کرد: در صورت تصويب فدراسيون جهاني، مسابقات دوچرخه سواري تريال 2014 به ميزباني شهر قزوين برگزار خواهد شد.
 
متن نامه به اين شرح است:
 
بسمه تعالي
جناب آقاي صالحي اميري
سرپرست محترم وزارت ورزش و جوانان
 
با سلام
احتراما به استحضار مي‌رساند اولين دوره مسابقات بين‌المللي تريال با نام کاپ تريال پارس با شرکت 30 نفر از بهترين دوچرخه سواران ايران و جهان (استوني، اسپانيا، چين، المان، فرانسه) از تاريخ 16 شهريور 92 تا 17 شهريور 92 به مناسبت روز قزوين، در شهرستان قزوين و براي اولين بار در آسيا برگزار شد. اين مسابقات در 2 روز (مقدماتي و نهايي) با همت هيئت دوچرخه سواري استان قزوين و با تعامل شهرداري قزوين به نحو مطلوبي برگزار شد.
 
با توجه به اينکه اين مسابقات براي اولين بار در آسيا برگزار شد و تا کنون هيچگونه مسابقه تريالي در سطح آسيا برگزار نشده، از اين رو با درخواست مسئولين استان (شهردار، مديرکل ورزش و جوانان استان و هيئت دوچرخه سواري استان قزوين) مقرر شد پيشنهاد برگزاري اولين دوره قهرماني آسياي اين دوره از مسابقات در سال 2014 در کنگره UCI مطرح و در صورت تصويب، اين مسابقات در روزهاي 16 شهريور 93 تا 17 شهريور 93 در شهرستان قزوين برگزار گردد.
 
خسرو قمري
رئيس فدراسيون دوچرخه سواري
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.