سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 3؛

ساخت و سازهاي منطقه،‌ قانونمند مي‌شوند

شهردار منطقه 3 از قانونمند شدن ساخت و سازهاي سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، پشمچي زاده با اشاره به نظارت به تخلفات ساختماني افزود: براي جلوگيري از تخلفات ساختماني در محدوده منطقه بايد فرآيند رسيدگي به پرونده‌هاي ساخت و ساز با سرعت و دقت بيشتري انجام شود.
وي در ادامه تصريح كرد: ارزش افزوده‌ي واحدهاي تجاري، مسكوني و اداري در اين منطقه ايجاب مي‌كند كه نظارت و رسيدگي به ساخت و سازها با دقت بيشتري انجام شود.
وي با اشاره به پرونده‌هاي كميسيون ماده 100 در منطقه اظهار داشت: رويكرد حوزه‌ي اجراي احكام و روند عملكرد و پيشرفت پرونده‌هاي كميسيون ماده‌ي 100 در منطقه، رويكردي مثبت است.
در ادامه مرادي قائم مقام منطقه گفت: دقت در نظارت و تسريع در رسيدگي به پرونده‌هاي ماده 100 باعث كاهش تخلفات ساختماني در منطقه شده است.
 
تكميل سامانه ماده 100

در ادامه مدير كل امور اجرايي كميسيون‌هاي ماده 100 شهرداري از تكميل سامانه جديد ماده 100 خبر داد و افزود: در اين سامانه اطلاعات جغرافيايي ساختماني موجود در شهر تهران تحت پوشش قرار گيرد.
نگهبان اظهار داشت: يكي از مزيت‌هاي افزودن اطلاعات جغرافيايي به سامانه جديد ماده 100، كوتاه‌تر شدن زمان صدور پايان كار و جوازهاي ساختماني است.
وي با اشاره به رسيدگي دقيق به پرونده‌ها تصريح كرد: امسال درست و بي‌نقص پرونده‌هاي شهرسازي به اين كميسيون را رسيدگي كرده و براي جلوگيري از فعاليت سوءاستفاده كنندگان ساخت و سازها روند رسيدگي به پرونده‌هاي ساختماني را دقيق‌تر انجام مي‌دهيم.
وي خاطر نشان كرد: لازم است برنامه‌ريزي و الويت‌بندي جهت برخورد با تخلفات ساختماني در سطح شهر تهران، نيازمند سنجش عملكرد، شناخت امكانات و لحاظ شمردن قابليت‌هاي محيطي و سنجش تمامي مناطق است و به طور يقين در برنامه‌ريزي رشد و توسعه آينده شهر تهران، شناخت موقعيت و جايگاه نواحي 123 گانه از مهمترين عوامل در جهت نيل به توسعه پايدار آتي شهر تهران محسوب مي‌شود./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.