سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفایی خبر داد:

اجرای سیستم رهگیری سلامت ماهی قزل آلا در بازارهای تره بار؛ از مهرماه

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار با بیان اینکه 50 درصد مواد پروتئینی این سازمان،تحت نظارت شبکه رهگیری قرار گرفته گفت: ماهی قزل آلای عرضه در بازار از ابتدای مهر تحت نظارت قرار خواهد گرفت.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  حسین صفایی با بیان این مطلب اظهار کرد تلاش خواهیم کرد تمامی ماهی قزل آلایی که در بازارهای سازمان میادین عرضه می شود تا پایان سال جاری تحت نظارت این سیستم در آید.
 
وی افزود: به مرور تمامی محصولات پروتیینی و شیلات تحت نظارت این شبکه در می آید که سلامت و کیفیت آن تضمین خواهد شد
 
مدیرعامل سازمان میادین با بیان اینکه این طرح از 6 ماه پیش آغاز شده اظهار کرد: بارانداز مرکزی در میدان تره بار بعثت برای بررسی کیفیت محصولات پروتئینی همچون گوشت قرمز ، مرغ و تخم مرغ ایجاد شده است.
 
وی با بیان اینکه محصولات پروتئینی توسط خودروهای ویژه حمل مواد فاسدشدنی و مجهز به سیستم جی پی اس  به این بارانداز وارد شده و توسط دامپزشکان بررسی کیفی می شوند افزود : محصولات تایید شده در این بارانداز ،  در قالب بسته بندی های کوچکتر به 42 غرفه درسطح میادین میوه و تره بار ارسال می شوند.
 
مدیرعامل سازمان میادین اجرای سیستم رهگیری در مورد میگوی مورد عرضه در بازارهای این سازمان را نیز یکی دیگر از برنامه های طرح عنوان کرد و گفت : بارانداز مرکزی میگو در بازار بعثت تشکیل شده  میگوهای صید شده ، با تاریخ صید و در ظروف خاص و پلمپ شده به این بازار منتقل و مورد بررسی قرار می گیرند و سپس در بسته بندی کوچکتر در میایدن عرضه می شوند.
 
وی فساد پذیری بالای محصولات دریایی و به دنبال آن الزام در اجرای این طرح را مورد توجه قرار داد و گفت : 20 درصد میگوی صید شده در سال گذشته ، از طریق این شبکه تحت رهگیری قرار گرفته اند .     
وی فساد پذیری بالای محصولات دریایی و به دنبال آن الزام در اجرای این طرح را مورد توجه قرار داد و گفت : 20 درصد میگوی صید شده در سال گذشته ، از طریق این شبکه تحت رهگیری قرار گرفته اند . 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.