سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

اعزام تیم وزنه‌برداری خراسان جنوبی‌ به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان جنوبی از اعزام تیم وزنه‌برداری خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات برای انتخاب اعضای تیم ملی برگزار می‌شود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ سید محمد رضوی‌نژاد افزود : تیم وزنه‎برداری خراسان جنوبی به سرپرستی حسین پوشیده‌رو به مسابقات قهرمانی وزنه‎برداری در رده سنی جوانان کشور اعزام شد.

وی اضافه کرد: بر اساس نامه دریافتی از فدراسیون وزنه‎برداری مبنی بر اعلام رکوردگیری ورزشکاران وزنه‌بردار برای شرکت در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان کشور انتخابی تیم ملی،‌ هیئت استان یک دوره مسابقات رکوردگیری با حضور 40 ورزشکار از شهرستان‌های بیرجند، قاین و آرین‌شهر برگزار کرد که در پایان سه وزنه‌بردار انتخاب شدند.

رئیس هیئت وزنه‎برداری خراسان جنوبی اذعان داشت: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور از امروز به مدت سه روز در سالن ورزشی شهید حیدریان شهرستان قم برگزار می‌شود.

رضوی‌نژاد تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری رده سنی جوانان کشور حدود 156 ورزشکار از 25 استان کشور حضور دارند.

وی یادآور شد: از خراسان جنوبی محمد رضایی در وزن 56 کیلوگرم، محمد رحمتی در وزن 62 کیلوگرم و هادی رجب‌زاده در وزن 69 کیلوگرم به مصاف رقیبان کشوری خود می‌روند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: هیئت وزنه‌برداری استان توانسته با استفاده از تجربه مربیان دلسوز و استعدادهای بالقوه‌ای را در خراسان جنوبی شناسایی کند که در مسابقات کشوری موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شوند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.