سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع): افتتاح 3 کانون فرهنگی و هنری در مساجد خراسان شمالی

همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع)، 3 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان گفت: اين كانون ها با رویکرد ترویج سیره و منش حضرت امام رضا(ع) در کانونهای مساجد استان افتتاح می شود.

شیرازیان افزود: اسامی این سه کانون به برکت میلاد باسعادت امام رضا(ع)، برگرفته از اسامی و القاب آنحضرت با نام های کانون امام رضا(ع) در مسجد امام رضا(ع) بجنورد، کانون شمس الشموس در مسجد امام رضا(ع) روستای ینگه قلعه، و کانون ثامن الحجج(ع) در مسجد الحسین(ع) روستای بابا امان افتتاح می شود.

وي با اشاره به افتتاح 15 كانون فرهنگي هنري تا پايان مهرماه 92 افزود :این کانونها مشتمل بر 7 کانون در شهرستان بجنورد، 3 کانون در شهرستان اسفراین، 3 کانون در شهرستان شیروان و 2 کانون در شهرستان های گرمه و جاجرم افتتاح و بهره برداري مي شود.

وي اظهار داشت : تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان 272 کانون است که با بهره برداري از اين تعداد كانون ،كانون هاي فعال مساجد استان به 290 کانون می رسد.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگي هنري مساجد استان اظهار داشت: انجام فعاليت هاي فرهنگي و هنري مبتني بر مضامين ديني و قرآني به عنوان مبناي فعاليت كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد است.

شیرازیان با اظهار اينكه كاركرد و خروجي اين فعاليت ها جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و ارتقا سطح ديني و اعتقادي آنان است، افزود: در حال حاضر با توجه به برنامه ريزي دشمن در هجوم به پايه دين و اعتقادات فعاليت هاي فرهنگي و هنري همچون كانون هاي مساجد براي مقابله با اين هجمه ها ضرورت دارد./ز

برچسب ها: کانون ، مساجد ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.