سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان/

مسئول بسیج فرهنگیان خاش منصوب شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: مولایی به عنوان مسئول جدید بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج و سپاه خاش منصوب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، موسی اصغری در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش اظهار داشت: همکاران همان طوری که با مسئول سابق بسیج فرهنگیان در طول چند سال گذشته همکاری داشته‌اند با مسئول جدید با توجه به اینکه چندین سال دبیر بوده‌اند و تجربه دارند، در زمینه رشد و تعالی فرهنگیان بسیجی شهرستان خاش همکاری کنند تا حضور ایشان سر منشاء خوبی، در شهرستان داشته باشد.

وی با اشاره به رضایتمندی رهبر معظم از عملکرد فرهنگی بسیج افزود: بسیج نیروی کارامد در همه عرصه‎ها و میدانهاست و تا امروز در مقابل همه میدانها سربلند بیرون آمده است و اگر امروز دشمن جنگ نرم را علیه این ملت و نظام به راه انداخته است بسیج با اقدامات فرهنگی از این عرصه  به خوبی دفاع کرده است و هر چالشی که دشمنان برما تحمیل کردند بسیج وبسیجی جلودار آن بوده است و خود را سپر حوادث کرده است.

در پایان این مراسم از زحمات غنی مودب مسئول سابق بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش تقدیر و تشکر بعمل آمد و « مولایی » به عنوان مسئول جدید بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش معرفی شد.
برچسب ها: انتصاب ، بیسج ، خاش ، زاهدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.