سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبيل/

اجرای 15 پروژه عمرانی امامزاده‌ها در اردبیل

رییس اداره بهره‌برداری اقتصادی موقوفات و اماکن متبرکه استان اردبیل از اجرای 15 پروژه عمرانی امامزاده‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران عباس آقا بالازاده ، با اشاره به اجرای 15 پروژه عمرانی امامزاده‌ها در این استان گفت: در حال حاضر پروژه‌های ساماندهی با قوت تمام دنبال می‌شود و مجموع این پروژه‌های کوچک بالغ بر هزار و 50 مترمربع است.

وی با بیان این‌که این تعداد پروژه زیر هزار مترمربع است، ادامه داد: شاخص‌ترین این طرح‌های کوچک امامزاده سیدابراهیم در مشگین‌شهر با 200 متر مربع و امامزاده سیدابوالقاسم سرعین با 250 متر مربع است.

رییس اداره بهره‌برداری اقتصادی موقوفات و اماکن متبرکه استان اردبیل با بیان این‌که به‌غیر از پروژه‌های ذکر شده پروژه‌های عمرانی در امامزاده‌های شاخص استان اجرا می‌شود، تأکید کرد: امامزاده سیدصدرالدین با سه هزار متر مربع بزرگترین پروژه در دست ساماندهی است.

وی ادامه داد: علاوه بر این امامزاده سید‌دانیال خلخال با هزار و 500 متر مربع، امامزاده سید‌سلیمان فخر‌آباد مشگین شهر با هزار متر مربع و بقعه سید‌احمد معراجی در روستای سفید آب خلخال با هزار و 100 متر مربع از پروژه‌های شاخص توسعه امامزاده‌هاست.

آقا بالازاده با بیان این‌که سال آینده فاز اول پروژه امامزاده سید صدرالدین، سید‌دانیال و سیدسلیمان به بهره‌برداری می‌رسد، تأکید کرد: پروژه‌های عمرانی بر مبنای اهمیت امامزاده به‌صورت متوازن از تمامی شهرستان‌ها انتخاب و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا 11 طرح جامع توسعه امامزاده‌ها تهیه شده و جهت تصویب نهایی به سازمان اوقاف کشور ارسال شده ‌است و این طرح شامل توسعه امامزاده‌های فعال استان بوده و در صورت تصویب اجرای آن آغاز می‌شود.
منبع: ایسنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.