سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

خدمات‌رسانی کمیته امداد کنگان به 13 هزار مددجو در کنگان

رئیس کمیته امداد کنگان از خدمات‌رسانی کمیته امداد کنگان به 13 هزار مددجو در کنگان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مراد شمس‌الدینی شامگاه یکشنبه در دیدار با مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کنگان اظهار داشت: در اسلام در زمینه کمک به همنوعان تاکید و سفارش بسیار زیادی شده و کمیته امداد در این مسیر پیشتاز است.

وی افزود: خدمات‌رسانی به جامعه هدف از اساسی‌ترین ماموریت‌های این نهاد است و در این راستا اهتمام ویژه‌ای داریم.

رئیس کمیته امداد کنگان از خدمات‌رسانی کمیته امداد کنگان به 13 هزار مددجو در کنگان خبر داد و تصریح کرد: در شرایط کنونی بیش از 13 هزار نفر در شهرستان‌های کنگان و عسلویه از خدمات کمیته امداد امام خمینی بهره‌مند هستند.

شمس‌الدینی بیان کرد: خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان و دانشجویان و برپایی اردوهای علمی و تفریحی از جمله برنامه‌های کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امداد امام خمینی شهرستان کنگان از اعزام دختران زیر پوشش کمیته امداد کنگان به مشهد به‌مناسبت روز دختر خبر داد و ابراز داشت: این مهم با استقبال جامعه هدف روبه‌رو شد.

شمس‌الدینی اظهار داشت: دختران امروز مادران فردا هستند از این رو چون پرورش‌دهنده آینده‌سازان فردای جامعه هستند باید توجه ویژه‌ای به آنها داشت.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های مختلف برای دختران بازمانده از تحصیل، مشاوره‌های پیش از ازدواج و برنامه‌های آموزشی و تفریحی مختلفی از جمله فعالیت‌های کمیته امداد برای دختران است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان از برگزاری کارگاه آموزشی شیوه صحیح مطالعه و مدیریت برنامه‌ریزی در کمیته امداد کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش در واقع به نوعی مشاوره و آموزش برای خودکفا شدن این خانواده‌هاست.

وی یادآور شد: در ایام سال کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلفی تدوین و برگزار می‌شود که می‌تواند طبق سرفصل‌ها تاثیر مثبتی داشته باشد و ایجاد امید، آرامش و اعتماد به نفس در بین خانواده‌ها کند./ج1

برچسب ها: مددجو ، امداد ، کمیته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.