سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از 10 ماه همچنان در انتظار ؛

قول بيمه عمر 50 ميليون توماني دانش آموزان سوخته شين آباد محقق نشد

نماينده مردم پيرانشهر در مجلس شوراي اسلامي از تحصيل دانش آموزان حادثه شين آباد در كلاس هاي درس مناسب سازي طبق شرايط جسمي آنها شده خبر داد.

 رسول خضري نماينده مردم پيرانشهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت دانش آموزان شين آبادي گفت: بعد از حادثه آتش سوزي مدرسه روستاي شين آباد كه در آذر ماه سال گذشته رخ داد عمل 15 نفر از دانش آموزان به طور كامل صورت گرفته و ديه به طور كامل به آن ها پرداخت شده است.
وي ادامه داد: 12 نفر باقي مانده از اسفند ماه سال 91 جراحي خود را آغاز كردند و از اول مهر نيز جراحي صورت آن ها توسط پروفسور كلانتر هرنر آغاز خواهد شد.



نماينده مردم پيرانشهر در مجلس شوراي اسلامي افزود: براساس درصد سوختگي 60 ميليون تومان بيمه عمر به اسم خود دانش آموزان سوخته به حساب آن ها واريز شده كه تا سن قانوني حق برداشت ندارند كه اين ديه را بيمه ايران به صورت نقدي پرداخت  كرده اند.
خضري گفت: 12 نفر ديگر ديه شان تا ختم درمان معين نشود ديه دريافت نمي كنند چرا كه براساس ختم درمان ديه تعلق خواهد گرفت.
وي افزود: بيمه ايران قول 50 ميليون تومان بيمه عمر داده بود كه تا كنون محقق نشده است.


 
خضري ادامه داد: به دنبال اين هستيم تا براي اين دانش آموزان از سوي دولت مستمري تعيين شود چرا كه پدران اين دانش آموزان در هر ماه سه بار به تهران براي معالجه دختران خود مي آيند و بسياري از آن ها شغل خود را به همين دليل از دست داده اند.
وي گفت: پيگير وازير 50 ميليون تومان بيمه عمر از سوي بيمه ايران هستيم.
خضري افزود: درمان اين دانش آموزان هم اكنون در بيمارستان 15 خرداد با رياست دكتر كلانتر هرند و تيم جراحي در حال انجام است.
نماينده مردم پيرانشهر خاطر نشان كرد: كلاس درس مناسبي براي عزيزان پيش بيني شده تا در مكان نزديك به محل زندگي خود در فضاي مناسب سازي شده سال تحصيلي را با هم سن و سال هاي خود آغاز كنند اين كلاس براساس شرايط ويژه دانش آموزان مناسب سازي شده تا اين عزيزان مشكلي براي آغاز سال تحصيلي جديد نداشته باشند./
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.