سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

نظام ما پس از دین به مردم تکیه دارد/ کرامت مردم باید حفظ شود

فرمانده انتظامی استان قم گفت: نظام ما پس از دین به مردم تکیه دارد به همین دلیل باید کرامت آنها حفظ شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کاظم مجتبایی در مراسم صبحگاه مشترک که با حضور فرماندهان، روسای پلیس‌های تخصصی و کارکنان این فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با تلاش‌های گسترده و بی دریغ در عرصه‌های مختلف و با ایمان به خدا، تعهد و اخلاص ماموریت‌ها را پیش می‌برد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات ایثارگران، رزمندگان و مجاهدان به ویژه رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و یادآور تلاش‌هایی است که کشور به دست بیگانه نیافتاد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: مردم در جنگ تحمیلی جانانه در عرصه‌های مختلف چه در جبهه و چه پشت جبهه دستورات حضرت امام خمینی (ره) را اجرا می‌کردند.

مجتبایی خاطرنشان کرد : اگر شاهد افتخارات در گسترش دین و مذهب هستیم این به برکت انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به رژه 31 شهریور و حضور نیروی انتظامی در کنار سایر گروهان‌های نیروهای مسلح ادامه داد: همواره باید یاد آن رشادت‌ها زنده بماند، یاد آن افراد از خودگذشته برای همه ما واجب است.

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته نیروی انتظامی افزود: شعار امسال در هفته نیروی انتظامی «اقتدار پلیس در سایه مردم‌مداری، قانون‌مداری و روزآمدی» است که این هفته از شنبه سیزدهم مهر آغاز و جمعه نوزدهم مهرماه به پایان می‌رسد.

مجتبایی در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: از اول مهرماه مدارس بازگشایی می‌شوند و حدود 300 هزار نفر به مدرسه می‌روند، بنابراین نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی‌های لازم در 15 روز اول مهر که استان با افزایش 30 درصدی ترافیک مواجه می‌شود با حداکثر نیروهای خود در رفع مشکلات انجام وظیفه می‌کند./ز
برچسب ها: قم ، نظام ، دین ، مردم ، کرامت ، حفظ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.