سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

معرفی جوان برتر سبب افزایش انگیزه می شود/ دولت به وعده های خود در خصوص جوانان عمل کند

جوان برتر استان در عرصه های جوان و رسانه و خبرنگار جوان جشنواره حضرت علی اکبر(ع) خراسان رضوی گفت: ازدواج، تأمین مسکن و شغل مناسب مهمترین دغدغه نسل جوان امروز کشور است.

 




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمدجواد رنجبر با بیان این مطلب افزود: اگر چه مسوولان همواره از حمایت جوانان و نخبگان علمی و فرهنگی سخن می گویند ولی باید این موضوع را در عرصه عمل نیز به اثبات برسانند.

وی افزود: تا کنون وعده های مختلفی در خصوص حل مشکلات جوانان داده شده که با توجه به فضای امید که درحال حاضر در کشور حاکم است امیدواریم دولت تدبیر و امید برنامه های خود را در حوزه جوانان عملیاتی کند تا در آینده شاهد کاهش مشکلات پیش روی جوانان باشیم.

رنجبر با تاکید بر اینکه داشتن شغل متناسب با رشته تحصیلی موضوع مهمی در زندگی جوانان است، افزود: اشتغال زایی برای نسل جوان باعث افزایش ازدواج و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) استان گفت: برگزاری این جشنواره اتفاق خوبی است و اگر چه در چند سال گذشته بخش خبرنگار جوان و ورزشکار جوان در بعد ملی مورد غفلت قرار گرفته بود اما خوشبختانه امسال این دو موضوع در بخش استانی مدنظر قرار گرفته که امیدواریم در جشنواره ملی هم شاهد حضور این عرصه ها باشیم.

این جوان برتر در حوزه رسانه با بیان اینکه معرفی جوانان برتر باعث ایجاد شور و نشاط در آنان و افزایش انگیزه برای فعالیت و تلاش بیشتر می شود، افزود: وعده هایی در خصوص انتخاب جوانان برتر به عنوان مشاوران استاندار داده شده که امیدواریم استاندار جدید با حضور در این مسند این وعده را عملی کند تا بتوان از ظرفیت های بالای این افراد در جهت رشد و توسعه خراسان رضوی بهره برداری کرد./س

برچسب ها: جوان ، وعده ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.