سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

مردم در مقابله با سارقان الکترونیکی هوشیار باشند

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مردم در مقابله با سارقان الکترونیکی که به بهانه کمک به افراد ساده‌لوح و سالمند در گرفتن وجه نقد از عابر بانک‌ها اقدام به خالی کردن حساب آن‌ها می‌کنند، هوشیار باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی جدیدی با هشدار به مردم در ارتباط با افزایش سرقت‌های اینترنتی در آذربایجان غربی، اظهار داشت: سارقان با سوءاستفاده از شلوغی بازار در آستانه بازگشایی مدارس، به بهانه کمک به افراد ساده‌لوح و سالمند در گرفتن وجه نقد از عابر بانک‌ها اقدام به خالی کردن حساب آن‌ها می‌کنند.

وی به سایر شگردهای سارقان اینترنتی و عابر بانک‌ها اشاره کرد و ادامه داد: برخی از سارقان با ریختن طرح دوستی و یا دادن پیشنهاد ازدواج اعتماد طرف مقابل را در شراکت‌های مالی جلب می‌کنند و به مرور زمان با دست‌یابی به رمز عابر بانک و یا رمز اینترنتی حساب، اقدام به کلاه‌برداری می‌کنند.

کشته شدن 5 نفر در تصادفات درون شهری آذربایجان غربی

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به آمار تصادفات درون شهری آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: تعداد تصادفات فوتی استان در یک هفته اخیر پنج مورد گزارش شده است که طی آن پنج نفر کشته شدند.

وی تصادفات جرحی درون شهری آذربایجان غربی در یک هفته اخیر را 152 فقره عنوان کرد و گفت: در اثر این تصادفات، 164 نفر مجروح شدند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: در یک هفته اخیر هشت تصادف فوتی برون شهری در آذربایجان غربی رخ داده است.

وی عنوان کرد: تصادفات جرحی برون شهری آذربایجان غربی در یک هفته اخیر 80 فقره گزارش شده است که در اثر آن 162 نفر مجروح شدند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.