سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایانی تلخ برای میزبان بازی های دیویس کاپ؛

تیم ملی کشورمان امارات را در هم کوبید

تیم ملی تنیس کشورمان در پنجمین دیدار خود در حاشیه برگزاری رقابت های دیویس کاپ موفق شد از سد تیم میزبان عبور کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : رقابت های تنیس دیویس کاپ در گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه به مدت ۵ روز و به میزبانی امارات برگزار شد و در آخرین روز این رقابت ها تیم ملی کشورمان به مصاف تیم میزبان رفت و در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر مقابل میزبان بازی ها جایگاه پنجم مسابقات را از آن خود کرد .

در این دیدار انوشا شاهقلی به عنوان نخستین نماینده کشورمان به مصاف صعود ال علی رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ( 1-6 و 2-6 ) رد مجموع ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهد و در دیگر دیدار بخش انفرادی شاهین خالدان با نتیجه (3-6 و 3-6 ) در مجموع 2 بر صفر عباس جناحی دیگر تنیسور این تیم را مغلوب کرد .

همچنین در دیدار 2 نفره شاهین خالدان و اشکان شکوفی به مصاف تیم 2 نفره امارات رفتند و در نهایت توانستند با نتیجه ( 3-6 و 4-6 ) در مجموع 2بر صفر این تیم را شکست دهد تا شکست سنگینی را به میزبانی بازی ها تحمیل کند.

این گزارش حاکی است: در پایان بازی ها تیم های مالزی و هنگ کنگ راهی دسته 2 آسیا و اقیانوسیه شدند، تیم های جزایر پاسیفیک و عمان به دسته چهارم آسیا سقوط کردند و ایران ، کامبوج، امارات نیز جایگاه خود را در دسته ۳ آسیا و اقیانوسیه تثبیت کردند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.