سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از انجام مراسم وزن کشی در مسابقات جهانی کشتی آزاد؛

نمایندگان اوزان 55، 66 و96 کیلو گرم کشورمان حریفان خود را شناختند

حسن رحیمی، مهدی تقوی و رضا یزدانی آزادکاران وزنهای 55، 66 و 96 کیلوگرم کشورمان پس از انجام مراسم وزن کشی حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در وزن 55 کیلوگرم که 34 کشتی گیر حضور دارند، حسن رحیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف رسول کالیف از قزاقستان می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار نمایندگان بلاروس و کره جنوبی روبرو می شود. در گروه رحیمی نریمان اسرافیلوف از روسیه و گئورگی ادیریاشویلی از گرجستان و کانگ ایل یانگ از کره شمالی از دیگر نفرات سرشناس هستند.

در وزن 66 کیلوگرم مهدی تقوی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف یانگو جانگ از کره جنوبی می رود. وی در صورت برتری در دور سوم با به مصاف برنده دیدار یاکوپ گور از ترکیه و ماگمود قربان علی یف از روسیه خواهد رفت. در گروه نماینده ایران دیوید صفریان از ارمنستان، برنت متکالف از آمریکا و کنستانتین خابالاشویلی از گرجستان از دیگر نفرات سرشناس هستند.در این وزن 39 کشتی گیر بروی باسکول رفته اند.

در وزن 96 کیلوگرم که 33 کشتی گیر بروی باسکول رفتند رضا یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ایوان یانکوفسکی از بلاروس مسابقه می دهد. وی در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه رضایلدیریم از ترکیه و ساندو از کانادا روبرو می شود. در گروه یزدانی داتو کراشویلی از گرجستان، ینوکیان از ارمنستان و اولینیک از اوکراین از مدعیان محسوب می شوند.

مسابقات از فردا(25 شهریورماه) واز ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران در بوداپست پایتخت کشوذ مجارستان برگزار خواهد شد./آق


 

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.