سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رسانه ملی حامی هنرمندان موسیقی است

خواننده کشورمان گفت: شاید در سال های گذشته حمایت از هنر موسیقی از سوی مسئولان کم رنگ بوده است ولی در سالهای اخیر مسئولان رسانه ملی واقعا حامی هنرمندان در حوزه موسیقی کشور بوده است.

محمد علیزاده که به رودهن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد جایگاه مویسیقی در رسانه ملی گفت:شاید در سال های گذشته حمایت از هنر موسیقی از سوی مسئولان کم رنگ بوده است ولی در سالهای اخیر مسئولان رسانه ملی واقعا حامی هنرمندان در حوزه موسیقی کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مختلف تخصصی یا غیر تخصصی در رسانه ملی با دعوت از چهر های شاخص هنر موسیقی انجام می شود تصریح کرد:برنامه های مختلف تخصصی یا غیر تخصصی در رسانه ملی با دعوت از چهر های شاخص هنر موسیقی انجام می شود که می توان به برنامه" ساعت 25"اشاره کرد.

هنرمند موسیقی کشورمان در ادامه این مطلب اضافه کرد :هنرمندان جوان از طریق تلویزیون با مخاطب ارتباط برقرار می کنند شبکه اول سیما هم در این رابطه قدم های زیادی برداشته است و همه چیز را در این ارتباط دوستانه خوب و خوش می بینم .

علیزاده با تاکید بر این موضوع که امیدوارم که این رایحه خوش و دلپذیر موسیقی در رسانه ملی در فضایی گسترده تر به مشام برسد ابرازداشت: امیدوارم که این رایحه خوش و دلپذیر موسیقی در رسانه ملی در فضایی گسترده تر به مشام برسد تا اتفاقات بهتری به دست رسانه ملی برای موسیقی کشور و هنر مندان در این عرصه بیفتد تا آنها بتوانند کار های خود را بیشتر در رسانه ملی به نمایش و عرضه بگذارند.

خواننده کشورمان در پایان خاطر نشان کرد :دوستان من در حوزه موسیقی از آدم های با استعدادو با ذوق و زحمت کشی هستند که باید در یک جایی از آنها تقدیر شود من احساس می کنم که رسانه ملی این کار را به خوبی انجام داده است و از ریاست محترم سازمان صدا و سیما و سایر دوستانی که این اتفاق را در رسانه ملی رقم زندن تقدیر و تشکر می کنم./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.