سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجردی در جمع خبرنگاران:

عاقبت منافقین در هر نقطه از دنیا که باشند نابودی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گروهک منافقین عاقبتی جز آنچه که مردم عراق بر آن‌ها تحمیل کردند نمی‌توانست داشته باشد و قطعاً در هر نقطه دیگری از دنیا هم که باشند عاقبتشان همین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلمان باشگاه خبرنگاران، "علاءالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت گروهک تروریستی منافقین گفت: این گروهک دیگر به بایگانی تاریخ پیوستند.
 
وی ادامه داد: مجموعه‌ای که به این ملت شهیدپرور و آرمان‌های حضرت امام و انقلاب اسلامی خیانت کرده است عاقبتی جز آنچه که مردم عراق بر آن‌ها تحمیل کردند نمی‌توانست داشته باشد و قطعاً در هر نقطه دیگری از دنیا هم که باشند عاقبتشان همین خواهد بود.
 
بروجردی در پاسخ به سؤالی مبنی بر چگونگی روند تحقیق پرونده "بابک زنجانی" در مجلس اظهار داشت: در این باره اطلاعی ندارم.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی درباره مواضع آمریکا علیه سوریه تصریح کرد: این کشور گزینه دیگری غیر از عقب‌نشینی ندارد.
 
وی افزود: بهانه آمریکایی‌ها سلاح شیمیایی بود که در این موضوع هم آمریکا با توجه به اینکه صاحب بزرگ‌ترین زرادخانه سلاح‌های شیمیایی در دنیا است، بدهکار است.
 
بروجردی با بیان به اینکه آمریکا تا به حال در این مورد هیچ اقدام خاصی انجام نداده است، اظهار داشت: اکنون آمریکا باید در مقابل جامعه جهانی پاسخگو باشد.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان درباره نقش دیپلماسی ایران در عقب‌نشینی آمریکا از حمله به سوریه گفت: قطعاً این دیپلماسی موثر بوده چرا که جمهوری اسلامی از دو سال و نیم پیش مطرح کرده بود که بحران سیاسی سوریه راه حل نظامی ندارد و امروز همه دنیا به این نتیجه رسیده‌اند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: بروجردی ، امنیت ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.