سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی کاربردی پایان یافت

مراسم اختتامیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور معاونان، مدیران و مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران ، در مرکز نسیبه برگزار شد.

مهندس حبیب زاده رییس واحد استان تهران و دبیر المپیاد در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  پس از گذشت 7 روز و برگزاری مسابقات ورزشی در 9 رشته ی، شنا، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، کاراته و دو و میدانی به پایان رسید و ورزشکاران و تیم ها در این مدت باهم به رقابت پرداختند.

وی گفت: دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) را به همه ی دختران و دانشجویان تبریک می گویم و خوشحالم با برگزاری این المپیاد، زمینه شادی و شعف را برای شما دختران عزیز فراهم کردیم.
وب با بیان اینکه در بخش تیمی در رشته دو ومیدانی استان گلستان اول، اردبیل دوم و بوشهر سوم شدند خاطر نشان کرد:در رشته شنا، تهران رتبه اول، آذربایجان شرقی دوم و کرمانشاه سوم شدند. وی افزود: در تنیس روی میز اصفهان مقام اول، کرمانشاه دوم و مرکزی مقام سوم را کسب کردند و در تکواندو تهران مقام اول، خوزستان دوم، ایلام و کرمانشاه مشترک سوم شدند همچنین در رشته بدمینتون، تهران مقام نخست را بدست آورد و البرز دوم، همدان و لرستان، مقام سوم را به طور مشترک کسب کردند. در کاراته هم تهران اول، کردستان دوم و کرمانشاه سوم شد.

وی یادآور شد:در رشته های تیمی، در بین والیبالی ها، تهران اول، اصفهان دوم و فارس مقام سوم را کسب کردند. در رشته فوتسال، تهران مقام نخست، آذربایجان شرقی و لرستان هم دوم و سوم شدند. در بسکتبال هم تهران، رتبه اول، فارس مقام دوم، و ایلام مقام سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد:در مجموع تیمی، تهران با 22 طلا، 6 نقره و 3 برنز با 196 امتیاز، مقام اول را کسب کرد و خیرخواهان، سرپرست تیم تهران به نمایندگی از سایرین، جام قهرمانی را دریافت نمود./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، علمی ، کاربردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.