سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امواج ویرانگر سیل همچنان کلرادو را درمي‌نوردد

امواج ویرانگر سیل در ایالت کلرادو، برای پنجمین روز متوالی شرق این ایالت را هدف قرار داد و نیروهای گارد ملی بی وقفه و در طول شبانروز، به ویژه با هلیکوپتر هزاران نفر از ساکنان این منطقه را تخلیه و به نقاط امن رساندند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از يورو نيوز، با این حال، تا کنون پنج نفر جان خود را از دست داده و صدها تن ناپدید شده اند.

فرمانده گارد ملی کلرادو می گوید: مردم برای نجات خود به وسائل مختلف از جمله با فندک، با نور جاکلیدی و قلم و از این قبیل به هلیکوپترها علامت می دهند. این علامت ها با عینک حفاظ دار و دارای دید شب قابل دریافت است و به این ترتیب می توان به کمک آنها رفت.

به گفته شاهدان عینی، دو تن از جان باختگان، زوجی بوده اند که پس از متوقف کردن خودروی خود در شمال غربی شهر بولدر، امواج سیل انها را می بلعد و یک قربانی دیگر زن ۶۰ ساله ای بوده که سیل او و خانه اش را بر بالای یک تپه در خود فرو می برد.

تخمین زده می شود که در دو منطقه مورد هجوم سیل، بویژه در منطقه بولدر، ۲۵۰ نفر ناپدید شده اند. از سال ۱۹۷۶ که کلرادو با پرتلفات ترین سیل یعنی حدود ۱۵۰ کشته مواجه شد، بارش و سیل روزهای اخیر بی سابقه بوده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.