سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شمار زيادي از تروريست هاي سوري/ اجساد اتباع عربستان و اردن در ميان کشته‌ها

شمار زيادي از افراد مسلح تروريست که تعدادي از آنها از اعضاي جبهه تروريستي النصره بودند در ريف دمشق ، حلب ، حمص ، حماه ، ادلب و درعا در حملات نيروهاي ارتش سوريه کشته يا زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه تشرين چاپ سوريه، اجساد تعدادي از اتباع عربستان و اردن در ميان کشته‌ها ديده مي شود.

تعدادي از تروريستها و تک تيراندازان مستقر در تپه‌ها و غارهاي صخره اي مشرف به شهرک معلولا، شرق رأس العين ، جنوب تپه ملوحي در يبرود ، جنوب مسجد عرقوب در شرق نبک ، دير سلمان، ذيابيه ، حجيره ، قابون و برزه و جوبر در ريف دمشق در حملات و درگيري با نيروهاي ارتش سوريه کشته يا زخمي شدند. 

25 تروريست در زبداني به هلاکت رسيدند. 

صقر صفران و محمد جعيد از اتباع عربستان در دوما کشته شدند.

انس رواحي و عمر زين العابدين از اتباع اردن در حجيره به هلاکت رسيدند.

علي سعيد لباد سرکرده يک گروهک تروريستي و بيشتر اعضاي گروه وي نيز در قابون و برزه کشته شدند. 

در حلب نيز نيروهاي ارتش چندين خودروي حامل سلاح و مهمات قاچاق شده از ترکيه و چندين سکوي شليک موشک و خمپاره انداز را در جاده دير حافر به حلب و جاده باب به حلب و نزديکي شهر الباب و حريتان حلب منهدم کردند و همه تروريستها را به هلاکت رساندند. 

همه اعضاي يک گروه تروريستي که در تلاش بودند به بيمارستان کندي در حلب حمله کنند در درگيري با نيروهاي ارتش کشته يا زخمي شدند.

شماري از تروريستها در روستاهاي جديده و کويرس در حومه حلب و روستاي بري در شرق شهر سلميه در درگيري با نيروهاي ارتش کشته شدند.

تلاش شماري از تروريستها براي ورود از خاک لبنان به سوريه خنثي شد و نيروهاي سوري تعدادي موشک و بمب را در جنوب حومه شهر تدمر در استان حمص مصادره کردند.

يک دستگاه کاميون حامل سلاح و مهمات در شرق روستاي عامريه در حمص منهدم شد و شماري از افراد مسلح تروريست کشته يا زخمي شدند.

نيروهاي ارتش سوريه حمله افراد مسلح را در شرق حمص خنثي کردند و بيشتر مهاجمان تروريست را کشتند.

چندين مخفيگاه تروريستها در تلدهب در منطقه حوله در استان حمص منهدم شد.

در شهر حمص نيز نيروهاي ارتش با تروريستها در قرابيص وجوره الشياح درگير شدند و اسلحه و مهمات آنها منهدم شد.

در استان حماه نيز نيروهاي ارتش پس از انهدام همه مکانهاي تجمع تروريستها ، کنترل خود را بر خرسان در حومه شرقي حماه تثبيت کردند.

در استان ادلب نيز نيروهاي ارتش به تروريستها در شمال فرودگاه ابو الضهور ، درکوش ، عين  الباره ، طيبات ، شغر ، بنش ، بزابور ، حميديه، ام جرين ، جرجناز ، معره  النعمان و کفرومه در حومه ادلب تلفات سنگيني وارد کردند و شمار زيادي از آنها را کشتند.

در درعا ، نيروهاي ارتش گروههاي تروريستي را در عتمان و شيخ سعد تعقيب کردند و شمار زيادي را کشتند.
برچسب ها: هلاکت ، تروریست ، سوریه ، اجساد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
حميد
۰۹:۳۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
مرگ بر آدم خواران قرن 21.مرگ بر وهابي
علی رضا کریملو
۰۸:۳۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
خداراصدهزارمرتبه شکر.خدای تبارک به نیروهای حزب اله ومشاوران ایران درسوریه جزای جزیل عنایت کند انشاء اله.وسردمداران عربستانوقطروترکیه...به خاک ذلت نشاند