سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران صارد شد

هشدار پلیس مازندران به دفاتر تورهای سیاحتی گردشگری

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران با هشدار به دفاتر خدمات مسافرتی از آنان خواست در جهت ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسن تقوی افزود: دفاتر خدمات مسافرتی و تورهای سیاحتی و گردشگری برای ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی باید با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: اعزام تور دانشجویی حتماً باید با مجوز کتبی از دانشگاه مربوطه و مجوز از سازمان گردشگری باشد و تاریخ و محل اجرای تور، مشخصات راهنما و لیدر تور و کلیه افراد شرکت‌کننده در تور کتباً با مجوز سازمان گردشگری مشخص شده باشد.

رئیس پلیس اطلاعات وامنیت عمومی مازندران مسئولیت هرگونه عواقب و تخلف در تور را برعهده لیدر تور و دفتر خدمات مسافرتی اعزام‌کننده تور دانست و افزود: افراد از به همراه داشتن حیوانات از جمله سگ، میمون و امثال آن در تور خودداری کنند.

تقوی با بیان اینکه باید از مختلط بودن دختر و پسر در داخل اتوبوس و مجالس، مهمانی‌ها و نشست‌ها خودداری شود، خاطرنشان کرد: پذیرایی بانوان با خواهران بوده و از پخش هرگونه فیلم و موسیقی غیرمجاز ممنوعه در حین اجرای تور خودداری می‌شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران رعایت حجاب و شئونات اسلامی و ضوابط و مقررات توسط متصدی، کارکنان و شاغلان دفاتر خدمات مسافرتی و لیدر تورها و کلیه افراد تور را الزامی دانست وافزود: باید در تورها از به همراه داشتن افراد با وضع زننده و بدحجاب خودداری شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.