سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم است

میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون بیشتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا در حال حاضر در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از آلاینده های ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون و ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.
 
بر همین اساس میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون بیشتر از جد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا در حال حاضر در شرایط ناسالم برای گروه های حساس می باشد.
 
گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی صاف می باشد و بدین ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا رد شرایط ناسالم برای گروه های حساس باقی بماند.
 
اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس

 

افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس تشدید بیماری قلبی و ریوی مرگ و میر زود رس در افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی افراد مسن.

توصیه می شود: در شرایط ناسالم برای گروه های حساس افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند./ع2
برچسب ها: آلاینده ، غلظت ، ذرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.