سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

نظام سلامت باید در جایگاه متناسب با شأن مردم و نظام قرار گیرد/ اگر عالمانه تصمیم بگیریم مشکلات مرتفع می شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع گفت: اگر عالمانه تصمیم بگیریم مشکلات مرتفع می شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب­دا؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی گفت: بر این اعتقادم که نظام سلامت کشور باید در جایگاه شایسته ملت و نظام اسلامی قرار بگیرد.

وی افزود: مجموعه ای که نظام سلامت را مدیریت می کند هم علم و تخصص لازم را داراست و هم کل نظام سلامت از ظرفیت های ارزشمندی برای برون رفت از تنگناها قرار دارد.

وی بیان داشت: خوشبختانه هم اکنون سکاندار وزارت بهداشت فردی عالم، متخلق به اخلاق، دارای تدبیر و سعه صدر است و مدیرانی که در این مدت در حوزه های معاونت بهداشت، توسعه مدیریت و دارو نیز برگزیده است مدیرانی کارآزموده هستند که جای امیدواری است.

ابوترابی خاطرنشان کرد: نباید طوری عمل کنیم که پس از رفتنمان 80 درصد اقدامات مورد نقد قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه گردش مالی حوزه سلامت به 55 هزار میلیارد تومان رسیده است که ضرورت بهره وری بیشتر و بیشتر از منابع را متذکر می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر اعتبارات نظام سلامت در سالجاری کامل اختصاص یابد به 15 هزار میلیارد تومان خواهد رسید، گفت: عملکرد وزارت بهداشت در مهار تورم و نقدینگی و کوچک شدن هزینه های دولت تاثیر زیادی دارد و شما مدیران این حوزه باید تلاش کنید با ارتقای بهره وری و کمک از کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان در مجلس به رفع مشکلات این حوزه اقدام کنید.

برچسب ها: سلامت ، شورا ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.