سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای مسابقات انتخابی لندن؛

تکلیف تکواندوکار وزن سوم فردا تعیین می شود

فدراسیون تکواندو تا فردا دوشنبه 25 شهریور مهلت دارد تکواندوکاران اعزامی به رقابت های گرند پریکس لندن را به فدراسیون جهانی معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: فدراسیون جهانی تکواندو در اقدامی امروز به فدراسیون تکواندو اطلاع داد که باید تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات انتخابی لندن را تا فردا اعلام کند بنابراین کادر فنی تیم ملی تکواندو برای مشخص شدن بازیکن وزن سوم المپیکی قرار بود یک دوره مسابقه انتخابی را فردا دوشنبه 25 شهریور برگزار کند که با مصدومیت 2 بازیکن از جمع سه تکواندوکار این وزن احتمال برگزاری انتخابی ها در هاله ای از ابهام است.

فدراسیون جهانی تکواندو براساس رنکینگ تکواندوکار نام 31 بازیکن را برای حضور در مرحله اول رقابت های انتخابی المپیک برزیل منتشر کرده که در بین آنها 10 بازیکن ایرانی "به نام" دعوت شده اند اما تنها دو بازیکن از هر کشور در هر وزن اجازه حضور در این مسابقات را دارند به همین دلیل مربیان تیم ملی باید از بین فرزاد عبدالهی، علیرضا نصر آزادانی و مسعود حجی زواره دو نفر را برای معرفی به فدراسیون جهانی تعیین کنند.

با مصدومیت نصرآزادانی و عبدالهی شانس حجی زواره برای حضور در این مسابقات بیش از نفرات دیگر است و با برگزار نشدن پیکارهای انتخابی کمیته فنی در خصوص اعزام تکواندوکار دوم از بین مصدومان تصمیم گیری خواهد کرد./مح

برچسب ها: تکواندو ، انتخابی ، لندن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.