سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراضات تند زن معترض به "مک کین" در کنفرانس خبري وی

يک زن مسيحي سوري مقيم آمريکا در کنفرانس خبري از سناتور جان مک کين به شدت انتقاد کرد و از وي و مقامات آمريکايي خواست دست از کشتار مردم سوريه بردارند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ؛ اين زن معترض در گفتگوي رو در رو با سناتور مک کين گفت : مهم اين است که همواره گزينه خوبي مي تواند در سوريه اتفاق بيافتد . سناتور مک کين ، شما مي توانيد اين کار از طريق ديپلماسي و مذکرات انجام دهيد نه با  بمب. ما ديگر تحمل ريخته شدن خون شمار بيشتري از سوريها را نداريم .من شخصا فاميلي داشتم که هجده سال داشت و ده روز پيش به دست کساني که انقلابيون ناميده مي شوند و به دست القاعده کشته شد. آنها سوري نيستند . آنان از سراسر جهان آمده اند تا بجنگند ما نمي توانيم اين را تحمل کنيم .

 ما نمي توانيم تحمل کنيم که سوريه به عراق ديگري يا افغانستان ديگري تبديل شود. از تو خواهش مي کنم . خانواده من آنجا هستند و بسياري از سوريهاي شريف و بيشتر سوريها خواهان نجات کشورشان هستند. شما بايد به اکثريت ملت آمريکا که با رفتن شما به سوريه مخالفند گوش کنيد . سناتور مک کين،  نبايد به اين موضوع بي اعتنايي شود . ديگر بس است .

ما با مداخله جديد در خاورميانه مخالفيم ما نمي خواهيم که القاعده مسلط شود. حداقل اين است که ما در آنجا ( سوريه) يک دولت سکولار داريم . ما در آنجا يک اقليت مسيحي  هستيم . تو و امثال تو ما را ضررهاي جانبي تلقي مي کنيد . من با اين ديدگاه مخالفم زيرا من مي توانم نام خانواده ام را در انجيل به دست آورم ما از زمان آغاز انسانيت بوده ايم و نمي پذيريم که مجبور شويم آنجا را ترک کنيم. ديگر بس است.
برچسب ها: زن ، عترض ، مک کین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.