سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق حرفه‌اي در لباس پسرک چاي فروش

سارق نوجواني که در لباس چاي فروشي در پارک‌ها اقدام به سرقت وسايل با ارزش خانم‌ها و آقايان مي‌کرد، توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته فردي به نام محمد به دليل مسمويت شديد به بيمارستان بوعلي منتقل شد.

در حالي مسمويت غير عادي بود، ماموران کلانتري 210 شرق از سوي بيمارستان در جريان موضوع قرار گرفتند.

نزديکترين واحد گشت به بيمارستان رفت و فرد مسموم در حالي که به سختي صحبت مي‌کرد، دست يک سارق حرفه‌اي را براي ماموران رو کرد و گفت: در پارک نشسته بودم که از  پسر مظلومي که با در دست داشتن يک فلاکس چاي داد مي‌زد چاي داغ بدم، يک ليوان چاي خريدم. ولي پس از آنکه چاي را خوردم پس از چند دقيقه بيهوش شدم و زماني که به هوش آمدم متوجه شدم که تمام اموالم به سرقت رفته و همچنين از درد دل نمي‌توانستم روي پايم بياستم.

ماموران پس از بررسي از صحت گفته‌هاي شاکي سريعا به محل مورد نظر اعزام و با چند ساعت تعقيب و مراقبت توانستند متهم را در حين فروختن چاي به قرباني ديگر شناسايي کنند.

اين سارق 20 ساله که از حضور پليس آگاه شده بود، فلاکس چاي روي زمين گذاشته و سريعا از معرکه گريخت ولي ماموران دور تا دور پارک را محاصره کرده بودند و ديري نگذشت که دستبند به دست اين پسر تبهکار خورد.

رئيس کلانتري 210 شرق درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم پس از حضور در کلانتري به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کرد و در نهايت پرونده اين جوان تبهکار جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارجاء شد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.