سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

حمایت جدی مجلس از کانون‌های فکری کودکان و نوجوانان کشور

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تربیت ناب اسلامی نوجوانان کشور، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حمایت از کانون‌های فکری کودکان و نوجوانان را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،حجت‌السلام و المسلمین احمد سالک، دیروز در مراسم چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی رضوی با بیان اینکه برپایی چنین جشنواره‌هایی برای سایر ائمه از جمله حضرت زینب (س) و حضرت زهرا (س) نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: برپایی جشنواره فرهنگی امام رضا (ع) بهترین شکل مبارزه با تهاجم فرهنگی و اصول طراحی‌شده جهان‌خواران بی فرهنگ است.

وی با اشاره به تهاجم وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به کودکان مظلوم فلسطینی در سال 1967، تاکید کرد: دشمنان اسلام، هیچ‌گونه رحمی در برابر کودکان ندارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنیای غرب، برای هدف قرار دادن اعتقادات نوجوانان و جوانان اسلام از هیچ کاری روی گردان نیست، افزود: این حرکت بزرگ در کانون فرهنگی اصفهان قوت قلب و شخصیت توحیدی فرزندان ایران را در برابر هجوم بی‌فرهنگان حفظ خواهد کرد.

سالک ادامه داد: جشنواره بین‌المللی رضوی در ایران به عنوان "ام‌اقراء" جهان اسلام، در راستای بیداری اسلامی شکل گرفته است.

وی افزود: کدام بیداری اسلامی، بهتر از روشن شدن فکر جوانان و نوجوان اسلام است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراز‌های نهج‌البلاغه و رهنمون‌های حضرت علی (ع) برای تربیت درست فرزندان، تصریح کرد: کانون‌ فکری استان اصفهان با اجرای برنامه‌های مناسب آموزشی و سرایت این دستورالعمل‌ها به کودکان و نوجوانان، خوراک مناسب خوبی برای کانون‌های سراسر کشور فراهم می‌کند.

سالک اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حمایت از کانون‌های فرهنگی کل کشور را با تصویب اعتبارات لازم، در دستور کار قرار داده است.

وی با خطاب قرار دادن پدر و مادران ایرانی، تاکید کرد: آینده جهان برای اسلام است، بنابراین فرزندانتان را برای آینده تربیت کنید./س

برچسب ها: اصفهان ، مجلس ، شورای ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.