سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم فوتسال تاسیسات دریایی:

حدود 8 میلیون ضرر بی برنامگی آقایان را دادیم/کمیته فوتسال از برنامه ریزی عاجز است

رمضانی گفت: مسئولان کمیته فوتسال قادر نیستند برنامه لیگ برتر را تا نیم فصل تنظیم کنند.

ولی اله رمضانی سرپرست تیم فوتسال تاسیسات دریایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه کمیته فوتسال قادر نیست برنامه ی منطقی برای رقابت های لیگ برتر تنظیم کند، در هفته سوم هستیم و تازه امروز مطلع شدیم بازی که قرار بوده روز جمعه برگزار شود پنجشنبه انجام می شود این در حالیست که من با  توجه به برنامه ی اولیه کمیته فوتسال بلیط پرواز و همچنین هتل را برای 28 شهيور هماهنگ کردم، تصمیمات آنی مسئولان فوتسال سیستم ما را بر هم ریخته است.

 وی افزود:  باشگاهها شاهد همین جریانات هستند که دیگر انگیزه ای برای حضور در رقابت های لیگ برتر ندارند، ما از زمان و پول خود هزینه می کنیم تا در جمع حرفه ای ها جای داشته باشیم غافل از اینکه کار از ریشه ایراد دارد افرادی که خارج از گود نشسته اند هیچ اهمیتی به تلاش های ما نمی دهند و هر روز تصمیم جدیدی می گیرند کمیته ای که از پس تنظیم برنامه لیگ برنیاید پس چه کاری انجام می دهد انتظار زیادی نداریم و نمی خواهیم تا پایان فصل رقابت ها را برنامه ریزی کنند اما لااقل تا نیم فصل برنامه منطقی به ما تحویل  دهند تا بلاتکلیف  نشویم.

 رمضانی در ادامه بیان داشت: از سوی دیگر طی تماسی که با اصفهان داشتم دریافتم مسئولان گیتی پسند از این تغییر برنامه بی اطلاع هستند و در صورتیکه امروز به کمیته به سر نمی زدم من هم با خبر نمی شدم و در دقیقه آخر باید یک بازی غافلگیرانه در لیگ حرفه ای یک کشور برگزار کنیم در حال حاضر من با 25 بازیکن که هتلشان برای روز پنج شنبه رزرو شده چه کاری انجام دهم؟ یک یا دو نفر نیستند که جای دیگری اسکانشان دهم تا الااقل جایی برای استراحت داشته باشند.

 وی همچنین اضافه کرد: تنها پاسخ کمیته به این بی برنامگی وضعیت نا مشخص تیم ملی است برای اینکه تیم ملی در یک رقابت شرکت کند تمام فعالیت های ما تحت تاثیر قرار می گیرد و تلاش های ما برای برگزاری لیگ حرفه ای زیر سوال می رود تمام این اتفاقات رخ می دهد. مسئولان از تنظیم یک برنامه ساده عاجز هستند و در آخر نیز ما صدمه می بینیم که هزینه می کنیم. وقتی مسئولان یک ریال هم هزینه نمی کنند و تا دری به تخته می خورد از ما پول می گیرند ، نباید هم نگران تغییرات آنی باشد./آق

برچسب ها: دیگر ، انگیزه ای ، برای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.